Ga naar inhoud

Mezelf voorstellen :)


Kriistiine

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben lid geworden omdat ik a.s vrijdag na heel lang wachten eindelijk mijn BV krijg!! Ik vind het super spannend maar heb er ook ontzettend veel zin in! Ik zal me even  kort voorstellen: Ik ben Kristine, 29 jaar oud, (bijna) 2 jaar getrouwd en ik heb een dochter van 3,5 :). Ik ben heel lang onzeker geweest over mijn lichaam. Ik hoopte ergens dat ik door mijn zwangerschap grotere borsten zou krijgen.. maar helaas, ze werden kleiner :( :(. We hebben uiteindelijk de keuze gemaakt om geen 2e kind te nemen omdat wij vinden dat we met onze dochter helemaal compleet zijn! Dus nu is het mommy time! Tijd om zelf beter in Mn vel te zitten en mooi te voelen! Ik ben zo’n 7 maanden geleden bij Diana Gabriels op consult geweest. Was een zeer prettig gesprek en uiteindelijk hebben we het gesprek met Kevin Peters ingepland en ook de operatiedatum (24aug). Toen we eenmaal op gesprek mochten bij de chirurg schrokken we nogal van hoe massaal zo’n consultdag wordt bezocht! In de wachtkamer zaten wel 20 vrouwen en het duurde ontzettend lang! Gelukkig was ik na een uur wachten aan de beurt. Het gesprek duurde nog geen 10 min maar gelukkig heb ik wel alle vragen kunnen stellen. Ik heb aangegeven dat ik in Oisterwijk geopereerd wilde worden en dit was volgens hun geen enkel probleem en dat hadden ze ook aan mij bevestigd. Echter kreeg ik vorige week een e-mail met de operatietijd en locatie.. ik kwam erachter dat ik in Veenendaal wordt geopereerd ipv Oisterwijk!! Dit is een uur langer rijden voor mij en dit was in de eerste instantie ook niet de afspraak. Ik ging meteen met DG bellen en ik kreeg een niet zo’n vriendelijke mevrouw aan de telefoon.. ze zei ja dit kan nu eenmaal veranderen en het staat ook duidelijk op de website (nou ik heb alles bekeken op en website en ik zag het nergens staan) ze was ook de hele tijd aan het zeggen; moet ik je operatie annuleren?! Of verzetten?! Zeg het maar.. nou daar was ik al helemaal niet van gediend! Ik heb mijn vakantie op mijn operatie afgestemd dus hoe hoog ik ook spring ik moet het eenmaal accepteren dat we verder moeten reizen. Na een avondje goed balen heb ik mezelf nu erop ingesteld dat ik naar Veenendaal moet. Nog 2 nachtjes slapen en dan krijg ik eindelijk mijn mentor 425CC HP DP protheses!! Ik kan niet meer wachten! :D :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.