Ga naar inhoud

Herkenbaar?


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben nu 5 en half weken po. 

Ik werk halftijds als huishoudhulp e  halftijds als zelfstandig hondenkapster.

Nu ben ik sinds gisteren weer begonnen als huishoudhulp. Maar ik kan niet genoeg kracht zetten om een vuile vloer te schuren. Is dit herkenbaar voor sommige onder jullie en is dit normaal? 

Praktisch is het zeker niet want ik kan natuurlijk niet mijn werk uitvoeren zoals zou moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nikaatje:

Hallo

Ik ben nu 5 en half weken po. 

Ik werk halftijds als huishoudhulp e  halftijds als zelfstandig hondenkapster.

Nu ben ik sinds gisteren weer begonnen als huishoudhulp. Maar ik kan niet genoeg kracht zetten om een vuile vloer te schuren. Is dit herkenbaar voor sommige onder jullie en is dit normaal? 

Praktisch is het zeker niet want ik kan natuurlijk niet mijn werk uitvoeren zoals zou moeten.

Hoi hoi, heel herkenbaar! Eigenlijk mag je 6 weken geen "zwaar huishoudelijk werk doen". Ik ben nu 7 weken po en kan nog steeds niet veel kracht zetten als ik iets moet poetsen. Snap dat het niet echt handig is aangezien je nu je werk niet zoals eerst kan doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.