Ga naar inhoud

Voorstellen


Lola2018

Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Mijn naam is @Lola2018 en wil me hier graag in dit topic even voorstellen.


In 2013 bijna 6 jaar geleden heb ik een BV ondergaan bij dr. Werner beekman van de linschoten klinieken. Destijds ben ik heel goed geholpen daar en vind ik dr, beekman ook een kundig en prettige arts. Ik twijfel eigenlijk al heel lang over een wissel omdat ik graag wat groter zou gaan en ik dat mooier bij mijn lichaam vind passen. Nu ben ik vorig jaar ook opnieuw op consult geweest bij de zelfde arts en heb dit ook besproken. In eerste instantie heb ik andere maten mogen passen en zou ik er over nadenken. Hier op volgde een telefonisch consult waar die eigenlijk meer terug kwam op de risico's en eigenlijk advies dat hij er niet direct voor zou kiezen.

 

Hierna heb ik het weer even op zij geparkeerd maar toch blijft het altijd door mijn hoofd gaan en kan ik het niet los laten. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen van meiden hier die eventueel in de afgelopen jaren door dr. beekman zijn geopereerd. Ik kwam namelijk tegen op een topic hier dat hij een berisping zou hebben. Is dit heel kwalijk? Graag hoor ik ervaringen van meiden die ook een wissel hebben gehad naar iets groter niet naar aanleiding van complicaties maar omdat ze ook groter wilde en hoe jullie dit ervaren hebben en er blij mee zijn? Ik vind het namelijk een moeilijke keuze. Aan de ene kant is dit iets wat ik heel graag wil en al jaren dagelijks mee bezig ben maar aan de andere kant zijn ze nu wel mooi en je weet niet wat je er voor terug krijgt.

 

Ik hoop dat meiden hier hun ervaringen met mij willen delen :)

 

Liefs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.