Ga naar inhoud

Even voorstellen! Aankomende week afspraak maken voor 1e consult


Gast Jolene95

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik overweeg al een tijdje een borstvergroting. Ik heb al even meegelezen op het forum en omdat ik nu toch wel stappen wil gaan ondernemen een account aangemaakt.

Ik ben 23 jaar en draag momenteel maat 70D (wat er zonder push up eerder uitziet als een kleine b denk ik) Ze mogen best een stuk groter/voller, maar wel dat het nog natuurlijk oogt. Ik wil bijv. niet dat je van een km afstand kan zien dat ze nep zijn.

Na vele positieve verhalen over Frans Straten wil ik aankomende week een afspraak inplannen voor mijn 1e consult. Ik twijfel nog even of ik eerst dit consult afwacht, of dat het handig is om ook gelijk bij een andere pc een consult in te plannen.

Het is natuurlijk fijn om te kunnen vergelijken alleen heb ik nog geen pc gevonden waar ik eventueel nog meer heen zou willen.

Als dit allemaal goed gaat zou ik voor half november een operatiedatum in willen plannen als dat mogelijk is.

 

groetjes Jolene 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.