Ga naar inhoud

Exceem?


Janelle

Aanbevolen berichten

Hi, ik ben inmiddels 17 dagen PO maar overal jeuk. Sinds gisteren is mijn linker arm vol met witte schilfertjes, de huid is droog en het jeukt. Sinds vandaag heb ik aan mijn arm aanhoudende jeuk, rood en zeer geïrriteerde huid. Ik kan bijna niet stoppen met jeuken, maar de huid is zo dun dat ik bang ben om het stuk te krabben...zie al rode plekjes

Tussen mijn borsten ook soort van uitslag.

 

Echt raar, herkend iemand deze klachten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Janelle:

Hi, ik ben inmiddels 17 dagen PO maar overal jeuk. Sinds gisteren is mijn linker arm vol met witte schilfertjes, de huid is droog en het jeukt. Sinds vandaag heb ik aan mijn arm aanhoudende jeuk, rood en zeer geïrriteerde huid. Ik kan bijna niet stoppen met jeuken, maar de huid is zo dun dat ik bang ben om het stuk te krabben...zie al rode plekjes

Tussen mijn borsten ook soort van uitslag.

 

Echt raar, herkend iemand deze klachten? 

Dit heb ik helaas ook gehad. Vooral in de buurt van het litteken veel jeuk (incisie via de oksel). Mijn huid was ook heel droog, erg schilferig (is dit een woord haha) en ging zelfs op meerdere plekken vervellen.

 

Heb een aantal dagen last gehad van extreem geïrriteerde huid, was vuurrood en leek wel verbrand. Zo voelde het ook.

Vooral op mijn borsten zelf was het erg rood.

 

Probeer er vooral niet aan te krabben, want dan word het steeds erger! Probeer na het douchen, in plaats van jezelf droog te wrijven, droog te deppen. Dit scheelde bij mij een hoop. Door het wrijven van de handdoek werd het roder en kreeg ik een branderig gevoel. 

Weet helaas niet wat je er verder aan kan doen.. Maar in ieder geval proberen er zo min mogelijk aan te zitten, en je bent zeker niet de enige!

Succes en sterkte met het herstel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Fems:

Dit heb ik helaas ook gehad. Vooral in de buurt van het litteken veel jeuk (incisie via de oksel). Mijn huid was ook heel droog, erg schilferig (is dit een woord haha) en ging zelfs op meerdere plekken vervellen.

 

Heb een aantal dagen last gehad van extreem geïrriteerde huid, was vuurrood en leek wel verbrand. Zo voelde het ook.

Vooral op mijn borsten zelf was het erg rood.

 

Probeer er vooral niet aan te krabben, want dan word het steeds erger! Probeer na het douchen, in plaats van jezelf droog te wrijven, droog te deppen. Dit scheelde bij mij een hoop. Door het wrijven van de handdoek werd het roder en kreeg ik een branderig gevoel. 

Weet helaas niet wat je er verder aan kan doen.. Maar in ieder geval proberen er zo min mogelijk aan te zitten, en je bent zeker niet de enige!

Succes en sterkte met het herstel

 

Heel veel dank voor.je reactie en tips, ik word knetter van de jeuk. In de avonden is het het ergst zoals nu, ben nog wakker. 

 

oh ja...schilferig (kon het ff niet anders omschrijven) hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.