Ga naar inhoud

Dolores31 : 18 augustus 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Gast Dolores31

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb op 18 aug een borstvergroting gepland staan in de Bauland kliniek door arts G.Jansen via Faceland. Ik wou dat hier eventjes bijhouden zodat andere dames er misschien iets aan hebben wat info betreft en ervaringen. Ik heb mijn consult gehad op Schiphol, en de dag erna met de arts zelf in Utrecht. Ik heb vaker wat laten doen bij faceland en heb daar goede ervaringen mee. Dit consult voelde ook meteen goed. Ik heb duidelijke wensen en we hebben goed bekeken wat de mogelijkheden zijn. Ik heb gekozen voor motiva corse 475 cc dual plane. Ik moet Daarna meteen de datum ingeboekt. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dolores31, succes met het boeken van je datum! Het viel me op dat je zo kalm bent...geen twijfel of angst? Stoer hoor. Wat is jouwe voor situatie? Ik ben nog aan het orienteren en rondkijken. Grotere borsten zijn mijn wens geweest al jaren maar alleen sinds kort denk ik daglijks aan een BV. Ik heb de knop nog niet doorgehakt. Groetjes, Jenny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jenny,  nee ik heb geen angst, denk als de narcose erin zit weet je toch van niks meer, heb enkel een lichtelijke angst voor het gevoel dat ik erna zal hebben. :) ik ben 1,68 en ik ben 52 kilo, ik ben recentelijk wat gewicht verloren normaal weeg ik rond de 58/60 kg. Vanwege mijn dunne huid komt het dual plane onder m’n borstspier, en de corse 475 cc is ook het maximale dat ik kan hebben met mijn bouw(na meten borsten) ik heb nu een redelijk platte b hooguit..de operatie is trouwens vanwege privé redenen van mijn kant verschoven naar 6 september. Let me know als je nog meer vragen hebt. Groetjes Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.