Ga naar inhoud

Voorstel topic 18 jarige opzoek naar boobies


Shan03

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik ben nieuwe op de borstenforum dus ik zal mij eigen even voorstellen.

Ik ben 18 jaar en ik weeg 50kilo. Since ik al 12 was wou ik zou graag mijn borsten vergroten omdat de mijne nooit echt gegroeit zijn. Ik ben een 75A en ik ben op zoek naar een goede arts en twijl nog steeds aan de maat die ik zou moeten nemen.

Hebben jullie misschien wat suggesties, wie goed is? en als het mogelijk zou zijn before and after fotos.

Alvast erg bedankt!


 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor zelf alleen maar positieve geluiden over de Belgian Breast Clinic en dokter Verdonck. Ik geloof dat zij iets van een 2600€ aanrekenen. De ingreep is out-patient georiënteerd, wat wil zeggen dat je ‘s morgens nuchter aankomt in de kliniek, geopereerd wordt en dan je roes uitslaapt en ‘s avonds als passagier huiswaarts vertrekt. 

 

Jij bent 18, kans is dus dat je nog niet volledig uitgegroeid bent. Veel dokters zullen niet instemmen de ingreep uit te voeren alvorens je de leeftijd van 21 jaar bereikt hebt.

Op je 18de kan je nog nagolven van een puberteit ondervinden. 

 

De anticonceptiepil veroorzaakt bij sommige dames een lichte groei in het volume aan weefsel en vet in de borst. Dat komt omdat de melkgangen zich ontwikkelen onder invloed van het synthetische progesteron dat in de anticonceptiepil zit.

 

Een natuurlijke manier die door vrouwen in Thailand gebruikt wordt om de borsten te vergroten en die in 50% van de gevallen matig succes laat zien is gebruik van het kruid “ Pueraria Mirifica “ . Dit is een kruid met oestrogene ( hormonale ) werking die een toename aan vetcellen in de borst kan veroorzaken. Slechts een matige cup-toename is hier mogelijk. Een half cupmaatje meer is na consistent gebruik over maanden mogelijk.