Ga naar inhoud

Voorstel topic 18 jarige opzoek naar boobies


Shan03

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik ben nieuwe op de borstenforum dus ik zal mij eigen even voorstellen.

Ik ben 18 jaar en ik weeg 50kilo. Since ik al 12 was wou ik zou graag mijn borsten vergroten omdat de mijne nooit echt gegroeit zijn. Ik ben een 75A en ik ben op zoek naar een goede arts en twijl nog steeds aan de maat die ik zou moeten nemen.

Hebben jullie misschien wat suggesties, wie goed is? en als het mogelijk zou zijn before and after fotos.

Alvast erg bedankt!


 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor zelf alleen maar positieve geluiden over de Belgian Breast Clinic en dokter Verdonck. Ik geloof dat zij iets van een 2600€ aanrekenen. De ingreep is out-patient georiënteerd, wat wil zeggen dat je ‘s morgens nuchter aankomt in de kliniek, geopereerd wordt en dan je roes uitslaapt en ‘s avonds als passagier huiswaarts vertrekt. 

 

Jij bent 18, kans is dus dat je nog niet volledig uitgegroeid bent. Veel dokters zullen niet instemmen de ingreep uit te voeren alvorens je de leeftijd van 21 jaar bereikt hebt.

Op je 18de kan je nog nagolven van een puberteit ondervinden. 

 

De anticonceptiepil veroorzaakt bij sommige dames een lichte groei in het volume aan weefsel en vet in de borst. Dat komt omdat de melkgangen zich ontwikkelen onder invloed van het synthetische progesteron dat in de anticonceptiepil zit.

 

Een natuurlijke manier die door vrouwen in Thailand gebruikt wordt om de borsten te vergroten en die in 50% van de gevallen matig succes laat zien is gebruik van het kruid “ Pueraria Mirifica “ . Dit is een kruid met oestrogene ( hormonale ) werking die een toename aan vetcellen in de borst kan veroorzaken. Slechts een matige cup-toename is hier mogelijk. Een half cupmaatje meer is na consistent gebruik over maanden mogelijk. 

Pueraria Mirifica kan je bij Ainterol kopen. Google het bedrijf maar. Ze hebben ook fora waar gebruikers en gebruiksters kunnen posten met hun bevindingen en voor en na foto’s.

 

Een andere optie is een Noogleberry pomp kopen. Noogleberry pompen zijn pompen met twee zuigkappen die je op de borsten aanbrengt en die de bloedcirculatie in het borstweefsel bevorderen. Na verloop van maanden zou ook hier een matige toename van een half cupje mogelijk zijn.

 

Een laatste optie is het gebruik van lichaamseigen vetten om je borsten op te vullen. 

Er wordt vet uit de buik of dijen genomen, dat vet wordt gezuiverd en ingespoten in je borsten om ze op een zo natuurlijk mogelijke wijze te vergroten. Dit laatste gebeurt uiteraard bij een erkend chirurg en kost ongeveer evenveel als een gewone borstvergroting met implantaten. Een chirurg zou hiermee waarschijnlijk wel toestemmen op jouw leeftijd omdat het vergroten van de borsten met vet niet belemmert dat je borsten vanzelf nog wel zouden kunnen gaan groeien. Iets dat implantaten mogelijk wel zouden kunnen belemmeren.

 

Tot slot : borsten veranderen naarmate je gewicht verandert. Ben je op gezond gewicht? Zo neen, dan kan gewichtstoename tot een gezond gewicht bereikt is misschien ook wel wat helpen.

 

Je bent nog erg jong. Je hebt een waaier aan mogelijkheden om je droom / doel te bereiken. Geef niet op. 

Betrek je ouders of vertrouwenspersonen hier eveneens in. Zij kunnen je bijstaan in je keuze. De keuze is wel enkel aan jou om te maken, uiteindelijk.

 

Groetjes,

Elissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Shan03:

Hi allemaal,

Ik ben nieuwe op de borstenforum dus ik zal mij eigen even voorstellen.

Ik ben 18 jaar en ik weeg 50kilo. Since ik al 12 was wou ik zou graag mijn borsten vergroten omdat de mijne nooit echt gegroeit zijn. Ik ben een 75A en ik ben op zoek naar een goede arts en twijl nog steeds aan de maat die ik zou moeten nemen.

Hebben jullie misschien wat suggesties, wie goed is? en als het mogelijk zou zijn before and after fotos.

Alvast erg bedankt!



 

Even een vraagje. Je hebt nu twee voorsteltopics met verschillende info. Hoe moet ik dat zien? @Shan03

 

groetjes BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.