Ga naar inhoud

Happygirl : 22 Mei 2009 : Dr. Porcuna : Madrid : Spanje


Gast happygirl

Aanbevolen berichten

Gast happygirl

Hallo allemaal!

Ik ben net nieuw hier! Ik heb mijn BV nog niet gehad! 22 mei gaat het voor mij gebeuren. Ik laat mijzelf hier in Spanje opereren omdat ik hier woon, niet dat jullie denken dat ik het doe om goedkoper uit te zijn, dat is namelijk het tegenovergestelde geloof ik!

Op dit moment heb ik 70A en ga voor 245cc anatomisch onder de spier. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Heeft iemand ongeveer hetzelfde qua maten? Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar ben zo benieuwd naar hoe het er ongeveer uit gaat zien!

Ik laat het in het ziekenhuis doen en zal een nachtje moeten blijven! Ik vind het wel o'n veilig gevoel. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen vertellen hoe jullie de operatie en vooral na de operatie ervaren hebben. Wat kun je wel en wat niet? Nog tips?

Ik zal zo snel mogelijk een fotoalbum aanmaken. Dat kan toch hier? Zie namelijk geen foto's bij de berichten of misschien weet ik gewoon niet hoe het werkt! Ik hoop wat van jullie te horen!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happygirl,

Wat leuk dat je in Spanje woont! :126:

Mijn bv is voorzien voor 20 mei en ik krijg rechts 245cc en links 270cc anatomisch achter de spier. Ik heb nu 75A en hoop op een grote B uit te komen. Maar ik heb al op verschillende forums foto's bekeken en ik denk dat het eerder een kleine C zal worden. Spannend he! Zit jij er ook constant aan te denken? Ik ben zooooooooo benieuwd naar het resultaat en of het erg zal opvallen. Behalve mijn man is er namelijk niemand :blush: ( behalve mijn huisarts ) die weet dat ik volgende week een bv laat doen. Heeft de pc bij jou gezegd op welke cupmaat je gaat uitkomen? Heb jij zenuwen of valt het nogal mee?

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast happygirl

He Fascia!

Bedankt voor je reactie! Ben een tijdje niet meer op de site geweest dus vandaar dat ik nu pas reageer! Inmiddels zijn we allebei al geopereerd! Ik heb gelezen dat alles goed is gegaan! Wat fijn! Gefeliciteerd!

Ik moest afgelopen vrijdag om 15.30 in het ziekenhuis zijn, ben vervolgens naar mijn kamer verwezen en een hallf uur later werd ik al naar de operatiekamer gereden! Het ging allemaal zoooo snel! Vervolgens werd ik anderhalf uur later weer wakker en was ik om 18.00 weer op mijn kamer! De operatie heeft maar een uur geduurd. Mijn pc heeft ipv van 245cc op het laatste moment voor 255cc gekozen. Mcghan 410 MF. Ik ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven, plat gelegen en mocht tot de volgende ochtend niks eten of drinken! Dat vond ik wel vervelend! Niet heel veel kunnen slapen want kreeg echt super rugpijn en durfte me niet te bewegen! Had namelijk ook drains en lag aan het infuus, dus het was best een beetje ongemakkelijk! De volgende ochtend ben ik voor het eerst omhoog gekomen! Dat deed ontzettend zeer! Dat komt waarschijnlijk omdat de prothese onder de spier is geplaatst! Vervolgens kwam de pc om de drains te verwijderen...dat was ook wat minder. Het was namelijk letterlijk de buisjes eruit trekken, en ik ben al niet zo´n held! :wacko:

Dus sinds gisteren ben ik thuis en het gaat vrij goed! Ik heb mijn boobies helaas nog niet gezien omdat er pleisters op zitten, een bh en een band bovenop om de protheses op de plaats te houden! Ik moet die band net als de bh een maand aan houden! Maar donderdag ga ik naar de pc en dan kan ik ze echt zien! Ben echt heel erg benieuwd! Ik slik wel heel veel pijnstillers en antibiotica, als voorzorg denk ik! Hoop dat ik de komende dagen kan gaan afbouwen met de pijnstillers! Wat fijn dat jij geen last hebt! Ik lees hier op de site wel veel dat mensen geen pijn hebben! Weet jij toevallig waarom ik dan wel zoveel pijn heb? Ik kan bijvoorbeeld ook niet alleen uit bed komen.

Ik kan niet wachten tot donderdag! :D Maar goed al deze pijn en vervelende dingen ben ik alweer bijna vergeten! Voel me nu prima met de pijnstillers en het resultaat wat ik tot nu toe klan zien past heel goed bij me! Niet te groot, want dat wilde ik niet! Ben 1.64 en weeg 55 kilo en had een 70A en ga nu volgend de pc naar een grote B. Draag nu een 95 B sportbh. Dat word nog wel een beetje minder natuurlijk! Maar denk dat dit heel goed bij mijn lijf gaat passen!

Ik zal zodra ik de foto´s heb ze hier ook opzetten! Heb jij al foto´s? Zou graag zien hoe ze zijn geworden!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happygirl,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat erg dat je zoveel pijn gehad hebt :unsure: . Ik weet ook niet hoe het komt dat dit zo kan verschillen. Zoals je misschien wel gelezen hebt in mijn topic heb ik geen pijn gehad en ook geen druk. De eerste 2 dagen moest mijn man wel een duwtje in mijn rug geven om recht te komen 's morgens maar dit was meer omdat ik niet te veel kracht op mijn armen durfde te zetten. Het enige wat een beetje vervelend is, is die strakke tape die bovendien nog vreselijk kan jeuken. Maar daar ben ik morgen gelukkig vanaf. Bij jou gaat ie er donderdag af hé? Wat spannend dat we dan eindelijk onze boobies goed gaan kunnen bewonderen hé! Ik denk dat we ongeveer op dezelfde maat gaan uitkomen. Ik ben 1.64m en 53 kg en het aantal cc is ongeveer hetzelfde. Als de tape eraf is zet ik de foto's erop. Heb jij foto's?

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happygirl

Hallo allemaal!

Het is inmiddels al weer 11 dagen geleden dat ik ben geopereerd en het gaat heel erg goed met me! Ben super blij met mijn nieuwe boobs, kijk er dagelijks een stuk of 10 keer naar!! :) Ik ben inmiddels al weer bij de arts geweest voor controle en alles is echt helemaal goed! De ppleisters zijn al van de litekens af en ze zijn echt heeeeel erg mooi geworden! Je ziet ze de litekens bijna niet! Mijn boobies zijn nog wel stijf en geel en blauw! Ik heb ook helemaal geen pijn meer! Kan eigenlijk alles wel weer! Zelfs omhoogkomen kan ik zelf, dat was vorige week een stuk moeilijker!

Op mijn rug slapen vind ik nu het ergste geloof ik! Ik word vroeg wakker met een ontzettende rugpijn! Maar goed nog maar gewoon volhouden denk ik! Kan nog niet op mijn zij liggen, dat doet pijn! Verder heb ik een strakke band over de bovenkant van mijn borsten heen om de spier, die nu iets omhoog staat, weer netjes naar beneden te krijgen. Die moet ik tot 22 Juni omhouden ongeveer!

Het valt me eigenlijk reuze mee! Ik had niet verwacht dat ik er nu al zo bij zou zitten en me zooo goed zou voelen! Ik kan ook eindelijk helemaal normaal douchen nu de pleisters eraf zijn! Echt fijn!

Ik heb voor de litteken verzorgen trofolastin pleisters gekregen die ik er de komende 4 maanden op moet plakken! Het schijnt erg goed te werken! Ik ben benieuwd! eerst moet ik de geelheid en blauwe plekken nog een beetje weg laten trekken! Dan flink plakken en hopen dat het nóg mooier word!

Groetjes aan iedereen!! Enjoy the new boobs everyone!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Happygirl!

Fijn dat je je naam eer aan doet hihi en dat je zo happy bent! :-) Hopelijk schijnt de zon daar ook lekker in Spanje en hoef je geen dikke truien aan. dan kan je de boel al lekekr showen met een strak truitje o.i.d. :-)

Ben erg benieuwd naar jou foto's!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast happygirl

Hallo allemaal!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven! Ik mocht een week geleden eindelijk de sportbh en de fixatieband afdoen, na een maand!!! Het geel en blauw is nu bijna helemaal weg!! Het enige waar ik mij zorgen over maak is dat ze zo ongelijk zijn!! Mijn linkerborst is mooi ingedaald en heeft volume onderin, mijn rechterborst zit hoger en de tepel wijst naar beneden! Ook is de linker borst zachter bovenop en lijkt het of de rechterborst bovenop de prothese heel goed voel... een soort bobbel!

Is dit omdat de ene borst langzamer heelt dan de andere of blijft dit zo? Weet iemand hier iets over, ervaring? ben nu 5 weken po! Ik weet dat het kan veranderen tot een jaar en dat het nog vroeg is maar het verschil is echt best groot...misschien overdrijf ik... Ik heb een foto toegevoegd, hoop dat ie te zien is!

Doeiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happygirl,

Het lijkt me idd dat de prothese rechts nog wat hoger zit. Ik las in je verslag dat je die band al gedragen hebt. Misschien moet je hem nog wat langer dragen zodat de prothese sneller zakt? Ben je nog op controle geweest? Wat zegt je pc ervan? Bij mij zat na 2 weken de linker hoger en mijn pc had aangeraden een band te dragen en het heeft goed geholpen. Ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Bij de meesten is er in het begin een verschil, maar dat trekt wel bij. Je zou idd pas na een jaar het echte resultaat zien.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happygirl

He Fashia!

Bedankt voor je reactie! Ik heb meteen mijn sportbh en band weer om gedaan! Toch nog maar even volhouden! Het gekke is dat ik die band al een maand dag en nacht heb gedragen! Nu een weekje niet meer omdat mijn pc heeft gezegd dat ie er af mocht! Ik ben niet bij hem geweest! Ben voor de laatste keer anderhalve week na de operatie geweest en hij zei dat ie me pas weer in september wil zien! Hoe lang zou jij die band nog dragen?

Hoe gaat het met jou? loopt alles voorspoedig? Heb je al foto´s?

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi happygirl,

Het is echt vervelend die band en sportbeha he. Zeker als het warm is en je geen topjes kan dragen! :139: Maar ik zou nog even doorbijten. Misschien zie je na een weekje al verandering. Bij mij was dat toch. Ik draag de band alleen nog 's nachts, maar de sportbeha dag en nacht. Donderdag moet ik terug op controle en ik hoop dat ik dan gewone bh's aan mag. Ik heb geen pijn meer alleen als ik wat te veel gedaan heb, wordt de linker soms wat harder. Ik ben SUPERblij met mijn nieuwe boobs. Ik had gevraagd voor een grote B maar het is een grote C geworden! Binnen enkele weekjes op vakantie. Lekker in bikini pronken met mijn nieuwe dames! :126:

Mijn beginfoto's zijn per ongeluk gewist. Hoop dat ik donderdag van de pc foto's meekrijg dan kan ik ze er toch nog opzetten.

Hou nog even vol! Die rechter komt wel in orde. Als het toch niet verandert zou je misschien toch best eens naar je pc bellen.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi heb even je foto's bekeken.

Heerlijk he eindelijk borsten hebben, kom net als jij van vrijwel niks dan is zo'n operatie toch een mooie uitkomst!

Even over het ongelijk zijn van je borsten,dat was hier ook een hele tijd.

Het is wel vanzelf overgegaan, heb die fixeer band maar een week gedragen vrijwillig ook nog.

Mocht eigenlijk na een paar dagen al af maar vond het fijner omdat de protheses dan minder kunnen bewegen.

Waarom het was geen idee? misschien ligt het eraan welke arm je meer gebruikt ofzo dacht ik weleens, dat die spier toch eerder op gaat geven de prothese weg te drukken / en uit gaat rekken door de prothese die er onder zit..

Maar is slechts een theorie van mezelf ;)

Hopelijk gaat het bij jou ook snel over en kan het grote genieten beginnen!

Ben al bijna 8 mnd po en nog elke dag :D

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.