Ga naar inhoud

Irritant drukkend gevoel in rechterborst


Aanbevolen berichten

Hi, 

 

ben nu bijna 2 weken po en heb een raar gevoel in m’n rechterborst. Ik voel iets drukken van binnen, lijkt net alsof de prothese tegen iets aan drukt wat een heel naar gevoel geeft. Geen pijn gelukkig.  Mijn linkerborst is ook al meer gedaald dan de rechter, maar dit gevoel jeb ik nooit in m’n linkerborst gevoelt. Vooral als ik plat lig is t naar. 

Weet iemand hoe dit kan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Semmie, ik denk dat nu het vocht aan t wegtrekken is, je de prothese beter voelt zitten. Waarschijnlijk moet je rechterborst nog meer indalen om dat gevoel weg te nemen. Ik kan me ook herinneren dat ik ze voelde zitten zeg maar, beetje drukkend gevoel van binnen naar buiten. Ik ging er ook steeds aan voelen waardoor ik me er nog meer bewust van was. Uiteindelijk is dat gevoel verdwenen naarmate ze meer op hun plek gingen zitten. Nu voel ik t soms als ik op m’n zij lig maar is niet storend. Ben nu bijna 9 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.