Ga naar inhoud

440 cc welke maat krijg ik?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik word 16 Augustus geopereerd bij Velthuis kliniek door dokter Schots. Ik krijg 440CC anatomische (druppelvormige) implantaten. Heeft iemand een idee welke maat ik ga krijgen? Ik ben op dit moment een 75C. Ik wil graag op een 75E uitkomen of misschien wel groter. Ik vind het heel spannend. Wat hebben jullie gedaan tegen de zenuwen en hoe hebben jullie je voorbereid? 

Nog een vraagje, heeft iemand striemen gekregen na de operatie? De dokter zei dat het niet echt voorkomt, maar het in theorie wel kan gebeuren. 

Dankjulliewel alvast :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat leuk ik ben ook bij dr schots geweest. Ik ben nu 4,5 week en super tevreden! Littekens zitten perfect, ze zijn ook echt heel erg fijn daar vond ik!

je kan Mn operatie verslag lezen als je dat fijn vindt

welke maat durf ik niet te zeggen voor je maar meer dan E of E moet denk ik zeker lukken!

succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat leuk! Ik heb net je verslag gelezen wat fijn dat alles is meegevallen!! Nu na 4,5 week kun je denk je weer alles? Hoe lang in het begin heb je nodig gehad om weer goed te functioneren? En heb je het idee dat ze er anders uit zijn gaan zien naarmate er tijd over heen gaat? Hoeveel cc heb je en druppelvormige of ronde implantaten? Van welke cup naar welke cup ben je gegaan? Sorry ik stel veel vragen maar het is echt heel erg fijn om met iemand te kunnen praten die geopereerd is door dokter schots en waarbij alles zo fijn is gelopen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Shawin:

Ah wat leuk! Ik heb net je verslag gelezen wat fijn dat alles is meegevallen!! Nu na 4,5 week kun je denk je weer alles? Hoe lang in het begin heb je nodig gehad om weer goed te functioneren? En heb je het idee dat ze er anders uit zijn gaan zien naarmate er tijd over heen gaat? Hoeveel cc heb je en druppelvormige of ronde implantaten? Van welke cup naar welke cup ben je gegaan? Sorry ik stel veel vragen maar het is echt heel erg fijn om met iemand te kunnen praten die geopereerd is door dokter schots en waarbij alles zo fijn is gelopen. :) 

Hoi! ja ik kan eigenlijk alles weer, al til ik nog niks zwaars. en ik voel ze ook nog een beetje bewegen soms

ik heb een gewone bh gekocht, kwam bij het merk prima donna uit op 75E (kom van 75b), die zit echt nog niet fijn. dus ik houd eerlijk gezegd mijn sport bh nog even aan.

met bikinis passen kwam ik erachter dat de meeste bikinis niet meer passen, toen ik een 75F aan deed wel, maar die vond ik weer niet mooi genoeg. gelukkig gisteren geslaagd en een bikini gevonden! (mix and match, top grote maat, broekje dan gewoon mijn maatje, en niet met voorgevormde cup, mochten mn borsten nog veranderen hoop ik dat de bikini nog steeds past)

ik heb trouwens 475cc mentor anatomisch dual plane.

 

wat ik zelf erg fijn vond was dat ik na een week of 2,5 weer plat in bed kon slapen, en weer een beetje op mn zij kon slapen. dat vond ik de grootste mijlpaal denk ik wel. 

en ik geloof na een week (na de eerste controle) toen ze zeiden je mag je eigen haren weer wassen was ook heerlijk!

ik heb 1 dag alleen maar op een stoel gezeten (dag na operatie), en eigenlijk de dag erna al weer steeds meer gedaan. ik merkte dat als ik dingen deed en bewoog juist alles soepeler voelde en juist fijn was.

 

wat voor werk heb je? hoe lang heb je vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah super dankjewel voor alle informatie!! Ik heb er heel veel aan. Wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Normaal is dual plane pijnlijker maar de pijn viel mee bij jou van wat ik begrijp. Ik hoop dat je herstel steeds beter gaat :) En ik hoop dat bij mij alles net zo verloopt. Op het moment heb ik een tussenjaar genomen maar ik heb gesolliciteerd om dit tussenjaartje bij een kledingzaak te werken. Denk je dat ik dat na een aantal weken al mag? Of pas na het hele herstel van 6 weken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zeiden tegen mij dat ik na twee weken wel kon werken.

ik had daar iets van vakantie aan geplakt, en lekker 3,5 week thuis gezeten. vond ik wel prettig moet ik zeggen.

 

ik ben na precies een week na de operatie de hele dag naar de beurs gegaan. echt van de ochtend tot 22:00 duurde de beurs. dat is goed gegaan, maar ik was wel een partij moe en gaar zeg! 

en na 13 dagen ben ik naar een groot concert gegaan. daar werden we om 13:30 verwacht en gingen we om 22:30 weer. dan weer naar de auto lopen. hete dag geweest. heel veel mensen. ging ook goed. maar wel misselijk zo moe

 

moeilijk plannen en voorspellen he? bij iedereen is het anders ook nog eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel heel knap dat je zo snel die 2 lange vermoeiende dagen hebt kunnen volhouden. Dat stelt me wel weer gerust dat de operatie niet zo enorm intens is. Je hebt ook gelijk dat het inderdaad voor iedereen anders is!! Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat zijn :) Heel spannend vind ik t... Haha. Zal allemaal wel goedkomen denk ik!! Heel erg bedankt voor je fijne informatieve berichtjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.