Ga naar inhoud

Sandraatje : 18 januari 2011 : Dr.Tan : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

18 januari 2011 om 20.00 uur operatie B day...

8.00

Nog 12 uurtjes.... Spannend !!

8.00 - 16.00 Heel de dag is goed verlopen, weinig zenuwen en blij met het vooruitzicht dat ik nog maar heel even moet wachten tot ik mijn nieuwe borsten krijg. Veel met mijn dochtertje gekroeld en nog een keer uitgelegd dat mama straks niet kan tillen omdat mama dan nieuwe borsten krijgt en dat doet een beetje auw... volgens mij begrijpt ze het wel een beetje. Ze zegt me na; Mama nieuwe tiet, mama niet tillen, papa wel, oma wel mama niet...

16.00

Nu beginnen de zenuwen toch een beetje op te spelen, ben nog nooit onder narcose geweest en hoewel iedereen mooie verhalen heeft krijg ik er toch de kriebels van...

16.00 - 17.00

Veel lieve smsjes en belletjes en ik maar cool beantwoorden dat ik het geen enkel probleem vind en dat ik haast niet meer kan wachten.. Wat heb ik zin in een sigaretje...

17.00

Man komt thuis en oppas is binnen,... we moeten om 19.00 uur in de kliniek in Rotterdam zijn... Om 18.15 vetrekken we en bij het afscheid nemen van mijn dochtertje schiet ik bijna vol, vrolijk staat ze me uit te zwaaien en ik voel een soort knoop in mijn maag. Ik raak in een soort van trance en ik heb het idee dat we naar de kliniek gaan voor iemand anders.

18.45

Hartelijk ontvangen en ik verwacht dat er op dit tijdstip weinig personeel en patiënten zullen zijn, maar de wachtkamer zit bomvol.

19.15

Mijn man en ik worden door een zuster verzocht mee naar boven te komen. We stappen de lift in, en wanneer de liftdeur opengaat op de eerste verdieping waan ik me in Grey's Anatomy.

Wat veel personeel ! En wat is iedereen aardig voor ons. We gaan "onze" kamer in en de arts komt langs om wat foto's te maken en nog wat laatste vragen te beantwoorden.

19.45

Ik mag mee naar de voorbereidingskamer. Hier krijg ik mijn infuus en word ik aangesloten op allemaal machines die mijn waarden bijhouden. Ineens slaat het toe. Tranen met tuiten, en ik kan het niet eens bedwingen. Ik laat het maar gaan. Ze vragen waar ik bang voor ben. Maar ik ben helemaal niet echt bang ofzo. Ik moet gewoon heel erg aan mijn dochtertje denken. Het personeel stelt me weer gerust en dan gaan we de OK in.

20.05

In de OK. De narcose is aangebracht in het infuus. Ik voel het door mijn arm trekken en zeg dat het voelt als enorm heftige spierpijn... Dan vraagt de broeder of ik een paar keer diep adem wil halen en.... WEG BEN IK.

21.05

Ik ben wakker en kan niet wachten om mijn nieuwe boobies te zien. Jammer genoeg ben ik al in een charmant oma vestje gehesen en kan ik ze nu zelf niet bewonderen...

L 280 cc en R 280 cc geplaats. Ik mag terug naar mijn kamer om wat te eten en te drinken.

22.30

Ontslag uit de kliniek, mijn man, ik en de nieuwe boobies vertrekken naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandraatje,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :64: Zo te lezen is alles heel goed verlopen, wens je een voorspoedig herstel!

Mooi zo'n van uur-tot-uur verslagje, leest makkelijk weg! :62: Goh, wat werd jij laat geopereerd, vond het bij mij al laat (rond 17 u)! Daar ga je zeker je 70D mee bekomen met die 280cc! :32: Wat een verschil in cc kreeg jij aangeraden bij die verschillende consulten! Zijn ze voor de spier geplaatst?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandraatje,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :64: Zo te lezen is alles heel goed verlopen, wens je een voorspoedig herstel!

Mooi zo'n van uur-tot-uur verslagje, leest makkelijk weg! :62: Goh, wat werd jij laat geopereerd, vond het bij mij al laat (rond 17 u)! Daar ga je zeker je 70D mee bekomen met die 280cc! :32: Wat een verschil in cc kreeg jij aangeraden bij die verschillende consulten! Zijn ze voor de spier geplaatst?

Liefs, :54:

Hoi Eefje,

Dank je ! Ik vind dit een leuke site !

Heb me aangemeld tijdens mijn consulten en een beetje rond kunnen neuzen.

De operatie was eigenlijk 2 dagen later gepland om 8.00 in de morgen, maar omdat mijn arts die dag niet kon hebben we de operatie eerder gepland en de eerste optie was dus 2 dagen eerder om 20.00 in de avond.

Dit was pas zo laat omdat de arts die ik had eerder die dag in het ziekenhuis moest werken.

Ik vond het verschil zelf ook erg groot in cc's. En ik ben super blij dat ik voor de 280cc's rond voor de spier heb gekozen.

Ik ben nu al erg blij met het resultaat. :123:

Kan niet wachten om over een paar weken de lingerie zaken te bezoeken !

De Parkkliniek in Rotterdam krijgt van mij ook een dikke pluim. :127:

Deze mensen hebben er echt allemaal voor gezorgd dat het goed verlopen is.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ! Welkom hier !

Ik ben ook in de Parkkliniek geholpen en ben super tevreden over de behandeling daar.

Zo te lezen jij ook !

Veel plezier met je nieuwe boobies en rust lkkr uit.

:116:

Hoi Bizzie,

Ik zie dat jij door dr Nio bent geopereerd. Maar je komt van een 70B en zit dus nu op een 70 F...

Hoe lang is het geleden dat je bent geopereerd ? Ik draag nu sportbh's maat 70D en ik hoop dat het zo blijft.

Ik ben echt zo blij met "ze" en inderdaad heel erg tevreden over de parkkliniek.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk te lezen dat er toch meer vrouwen bij de parkkliniek een bv laten doen.

Ben zelf 5 nov vorig geopereerd in de parkkliniek.

Hoe gaat het nu met je?

Ben je nog steeds helemaal HAPPY?

Gr misse

Hoi Miss E,

Ik ben nu 1.5 week verder en ik ben echt helemaal HAPPY !

Ik heb 280 cc gekregen aan beide kanten en ik heb het idee dat de ergste zwelling voorbij is.

Wel heb ik hele gevoelige borsten, en ik vind het op je rug slapen echt verschrikkelijk.

Ik ga zaterdag op controle. Ben benieuwd. Las net dat je een martelband mee kreeg dus ben bang dat dat mij ook te wachten staat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het op mijn rug slapen ook echt :angry: Het is een heerlijk gevoel als je straks lekker op je zij kan liggen..Nog even geduld hebben :rolleyes:

Die martel band heb ik bijna niet gedragen.

Kreeg daar echt heel veel last mee...Ik was en ben tevreden met het resultaat wat ik nu heb/had.

Die martel band was om mijn borsten iets meer naar beneden te drukken en ze waren een tikkeltje ongelijk.

Daar zie je nu helemaal niks meer van.

Het is natuurlijk niet gezegd dat jij die band ook krijgt.

En wie weet heb jij geen last van die band als je hem krijgt...het is per persoon verschillend natuurlijk :rolleyes:

Fijn weekend en succes op je cotrole...ben benieuwd hoe het bij jou gaat :rolleyes:

Gr MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bizzie,

Ik zie dat jij door dr Nio bent geopereerd. Maar je komt van een 70B en zit dus nu op een 70 F...

Hoe lang is het geleden dat je bent geopereerd ? Ik draag nu sportbh's maat 70D en ik hoop dat het zo blijft.

Ik ben echt zo blij met "ze" en inderdaad heel erg tevreden over de parkkliniek.

Liefs

Hoi!

Ik ben door dr Nio geholpen ja , echt een geweldige man.

Mijn operatie was op 27 augustus 2010, dus zo'n 6 maanden geleden nu.

Het klinkt heel bizar (in mijn oren iig wel) , cup F ...... maar in mijn kleding ziet het er niet zo uit. Ik heb dan gewoon flink volle borsten.

Ik zat eerst op een E maar dat lukte uiteindelijk echt niet meer.

Mijn omvang is 70 en ik ben best klein, ik denk dat ik op die manier aan die grote cup kom met maar 300 cc

Die band heb ik trouwens nooit gehad dus wie weet heb jij ook mazzel :-)

fijn weekend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo geen martel band gekregen en het resultaat was al mooi, alleen nog wat vocht dat moet nog weg trekken.

Pleistertjes eraf ziet er ook al heel anders uit. Ben er helemaal gelukkig mee.

Over 6 weken nog een keer op controle en je mag op je zij liggen met je harnasje aan.

De afgelopen 3 dagen alleen verschrikkelijke pijn in mijn rug gekregen. Echt niet om te houden. :98:

Hoofdpijn misselijk en nekkrampen. Mijn borsten branderig gevoel. (misschien ook met menstruatie te maken...)

Ik kon mijn dochter al niet tillen, nu kon ik haar niet eens meer aanhoren...

Vanmorgen bij de huisarts geweest en die vermoed dat ik zo'n rare houding heb aangenomen na de operatie dat mijn hele rug is "verkrampt"

Nu spierverslapers en maagtabletjes gekregen. Heb net voor het eerst weer wat gegeten en ik lijk me weer een beetje te kunnen ontspannen.

Hopelijk gaat het weer de betere kant op....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sandra :)

Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je.

Hoop dat je lekker kunt slapen vannacht.

Ik ben echt zo nerveus voor mijn dagje aanstaande dinsdag!

Hoop dat het achteraf allemaal mee zal vallen...

En dat mijn vriend ze nog wel mooi gaat vinden, want hij vind dat ronde maar niets.

Ik wil juist graag vorm aan de bovenkant van mijn borst, dat heb ik nu niet (vergelijkbaar met jou voor-foto).

Dus toen ik mijn tweede consult had bij Dr. Nio was ik het ook helemaal met hem eens; dat met een anatomisch model mijn borstvorm zoals die nu is alleen maar vergroot wordt en met ronde protheses krijg ik meer bovenvulling...

Ik ga je volgen.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.