Ga naar inhoud

prutseke : 8 april 2011 : Dr Myny : AZ Jan Palfijn : Gent


Aanbevolen berichten

hey,

ik ben nu wel bekaf,

vandaag was er een rommelmarkt aan mijn moeder haar deur,(zij woont op een wijk) en was ter gelegenheid

van het schoolfeest.

Nu , ik had al een en ander staan.

Dus vanmorgen om 3u30 uit mijn bed, me op het gemak klaar gemaakt

en dan tegen 5u bij mijn moeder.

om 18u weer thuis, maar ben bekaf. niet te doen, moe , pijn in mijn voeten

moet wel zeggen dat ik geen last en dan ook niets van last heb gehad in mijn borsten.

daar ben ik blij om

maar ik zou me moeten leggen he, zou kunnen slapen maar mag nog niet he

of ben morgen weer te vroeg wakker en dat zou nu wel niet goed zijn he.

zo ff ; mijn overzicht van de dag.

@niekie, ik ben wel zo een type hoor, die altijd optimistich blijf en vrolijk, geef niet rap op

en ga altijd het positieve denken.

grt

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 651
  • Created
  • Laatste Reactie

Lees ik dat nu goed dat je vannacht om 3.30 uur opgestaan bent???? Jee zeg, ja bvk of niet dan ben je altijd bekaf....

Ik snap idd dat als je nu gaat slapen je morgen te vroeg wakker bent, maar ja aan de andere kant kan je morgenmiddag nog lekker wat slapen dan.

Ik heb morgen eigenlijk een lekker dagje thuis, alleen....moet ik toch nog even naar een winkel toe. Had een broek gekocht, knip vanmorgen de kaartjes eraf enzo...zie ik dat er een pinnetje af is wat er dus niet aan kan. Het zit ook nog op mijn kont dus moet wel terug. want ik kan zo niet op mijn leren bank gaan zitten....

Maar goed, wordt morgen toch te warm om de hele dag op mijn reet te gaan zitten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Dagmar,

ik ben om 3u30 opgestaan , voor er te zijn tegen 5u als de rommelmarkt starte.

Nu het is een goed bewogen dag geweest,

ben gisteren dan ook rond 21u in mijn bedje gegaan en geslapen tot 9u vanmorgen

en moet zeggen heb het nodig gehad hoor.

Nu het is dan ook maar 1x per jaar he , een paar dagen langer slapen

en ik ben weer op de been , ofwel deze namiddag nog es een uurtje in mijn bed

zo ik nog wat kan rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff dat starte wel heel vroeg dan...nooit gehoord dat het zo vroeg start zoiets....maar je hebt het nodig gehad idd en 9 uur is te doen. De kids doen zijn eigen denk ik op die leeftijd. Daar hoef je niet per se voor op.

Ik was om 7.10 uur op om mijn dochter naar school te brengen. Is ook wat later dan anders maar ja hoef nu ook geen make up op te doen hihi.... Als je haar maar goed zit hihi...dus das voldoende.

Is het bij jullie ook zo warm...hier geeft de temp. al 28 graden aan....die staat wel vol in de zon maar toch haha....tis zweetweer haha.

Moet straks ff weg om een broek te ruilen. Was iets vanaf en dat zag ik net toen ik de kaartjes eraf gehaald...balen...weer ruilen...en hopen dat ze nog een 40 hebben anders moet ik mss naar een ander filiaal rijden maar goed zie wel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah das waar markten beginnen meestal vroeg en als je er nog eens moet staan moet je nog vroeger op...haha gelukkig is het niet vaak perjaar.. :blush:

Wel balen van die broek deem...hoop voor je dat je hem nog kan ruilen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ja, het is hier ook zo warm hoor, zal ook wel een 28 grd, zijn denk ik.

Ja het opstaan is om 3u30 , u klaar maken, wat eten, zorgen dat alles inorde is en zo ,

en we zijn vertrokken om 4u30 zo we dan tegen 5u er stonden,

toen we nog gerief uit de auto haalden waar de eerste kopers er al , dus ja,

onze beste verkoop van iedereen, want

mijn ma, zus , broer, vriendin, stond er ook , en bij ieder was de beste verkoop tussen 5u en 11u ,

daarna, ging het wat minder.

Nu , het was een prettige maar vermoeiende dag.

ja, van je broek, kunnen ze het mss. van een ander filiaal laten komen, dat jij tot daar niet moet rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Broek hadden ze niet meer, kregen altijd maar 1 van elke maat.

In Someren was hij er ook niet meer dus ze ging nu wat andere filialen bellen en hem daar naar toe laten komen. Dus wie weet heb ik nog geluk. Ze kan genoeg filialen bellen gelukkig haha.

Pff ja tis warm....zweet me dood en zit in de schaduw haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was echt heet jah...niet eens meer warm maar gewoon heet...pfff :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, was vandaag niet te harden....al dat gezweet bleeh....

Zeg tegen mijn dochter, ik moet even afsproeien maar wil jij dat doen, zeg dan hou ik 2 washandjes voor mijn borsten....anders worden die weer nat en gaan de open plekjes nog niet dicht ....zie je het voor je hihihi...maar ja moest ff afzweten hahahahaha.

Morgen 15 graden en regen...afkicken dus, maar dit was ook geen doen..pfffff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als het de zoete inloop wordt dan wordt het druk idd...haha...maar goed.

Ik heb zo'n bad waar 2500 liter in moet dus dat zet je niet zo maar even op voor 1 dag....en spelen mag hier nu toch nog niet...als ik dadelijk volledig herstelt ben mag

er weer 1 kindje komen...das meer dan genoeg haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een verschil met gisteren,

dan zweeten we zo dat we 3x een douche gingen nemen

en vandaag moeten we weer een trui extra aan.

9J geleden was het wel beter weer hoor op de 31ste

dan zijn wij gehuwd.

Nu een nacht achter de rug , van ja, niet te doen, zo een pijnlijke krampen in mijn buik.

2x na wc geweest maar niets he,

en vanmorgen opgestaan om 6u en ook al weer 2x geweest.

dat het maar vlug over is ,

kan wel al op mijn buik slapen , maar kom wel wakker op zij of rug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat op je buik slapen weer heerlijk is. Ik kan op mijn zij liggen...niet helemaal maar goed genoeg voor de afwisseling zeg maar. Ik word idd ook wakker op mijn rug...maar dat heb ik ook als ik op mijn buik slaap. Tis maar dat ik op mijn buik in slaap kan vallen, maar kan het ook op mijn zij of rug wel als het moet zo zie je maar.

Balen dat je krampen hebt. Ik weet niet of je eigenlijk een fanatiek sporten bent als ik, dan kan ik me voorstellen dat je darmen ook een keer in protest gaan haha.

Ik heb een aantal dagen wat veel gegeten en gesnoept. Ook omdat ik ongesteld was...gelijk wat zwaarder en een dikke buik....dacht nou Dagmar opletten je sport nu niet dus moet niet weer dikker gaan worden haha. Ik doe de hele dag niets en anders werk ik 28 uur en sport ik ong 4 a 5 uur in de week. Maar heb gister een goede dag qua eten achter de rug dus dat gaat goedkomen.

Tis idd een verschil met gister. Hier regent het al de hele tijd, maar das goed voor de bloemen enzo dus dat vind ik niet zo erg...en een keer binnen zitten is ook niet erg. Vanaf morgen wordt het weer mooier en blijft het mooi dus. Maar tis wel lekker fris nu....ben net in de regen met plu mijn dochter naar school gaan brengen haha.

Heb vannacht wel liggen zweten zeg...pffffff.....maar goed mijn andere bh hangt aan de was dus als die droog is gaan we maar weer switchen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd wat een verschil met gister...mr goed ik hoop op mooi weer mr dan wel met een lichte briesje :145:

Gefeliciteerd cindy met uw huwelijksdag :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bedankt voor de felecitatie's.

Ja, idd. het is ook mijn 2de man hoor, wel zijn we al 14j samen , maar daar 9j van getrouwd.

Ben zojuist een boodschap gaan doen en het is veel kouder dan gisteren hoor.

Een sporter ben ik niet... Ga wel eens wandelen maar dat is ook alles... nog nooit geweest eigenlijk.

Als ik ongesteld moet zijn is mijn buik ook wel wat dikker hoor. Maar eens ik ze heb is het weer beter dan.

Krampen als ik ongesteld ben heb ik nog nooit gehad, wel enorme pijn in mijn rechter bil.

Daar ik een operatie heb gehad aan de baarmoeder 10j geleden. (stukje uitgehaald) denken we dat er een zenuw of zo is geraakt

en met mijn verandering dan voel, als ik zo een pijn heb kunnen ze het controleren anders niet.

Maar dan kanik ook geen weg , te veel pijn en dit durende een 2u lang.

Dan gaat het over , en ben ik er vanaf tot de maand erop.

Mijn eetlust is wel veel verminderd vind ik sinds mijn operatie, maar ja, dat geeft ,niet, Ik had een buikje en die is nu ook aan het minderen

dus ook goed nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tis idd veel kouder, op zich wel lekker ff maar heb toch liever wat zon dat je lekker buiten kan zitten haha.

Wandelen is toch ook goed. Als je maar iets beweegt, maar als huisvrouw hol je ook de hele dag door het huis dus das ook een soort sporten haha.

Krampen heb ik ook niet zo erg...wel gehad vroeger maar das was meer voor ik ongesteld was. Wel vervelend zo'n operatie, zeker als er dan een soort van klacht komt die nooit meer weg gaat. Al wend alles zeggen ze ...maar het moet wel dragelijk zijn.

Ik ga hier maar eens ff liggen...ben net ff weggeweest met mijn moeder..heb even wat bh's gepast...erg leuk! maar ga nog niets kopen haha.

maar vooralsnog is het een 80C!!! yes, precies wat ik wou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Dank je voor je reactie..

Weet je .ik voel helemaal niks op die plaats die wat open ligt..Gelukkig..

Maar ik heb het straks goed schoongemaakt en maar een gaasje erop gedaan..

wel sjit..je trekt het steeds weer open als je het gaasje eraf haalt...En losdouchen? Gaat het ook opweken en is het ook weer zacht..

Tis een beetje een spiraal.Ach het moet gewoon van binnenuit helen..Het duurt zolang het nodig heeft.Maak me er niet gek over.De linkerkant vind ik echt heel mooi geworden..En ik ben echt trots op mijn borsten nu.Doe dingen aan die ik voorheen niet durfde aan te doen omdat dan de nadruk op mijn borsten gelegd werd en iedereen er weer naar ging kijken.NU mogen ze kijken.hahahaha

fijn dat het met jou goed gaat...We moeten gewoon geduld hebben..komt goed met onze bollen.hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Ik weet niet of dit bij jullie bestaat , maar wij hebben hier gaasjes, als je het

op een open wonde legt , dat het er niet kan inkleven.

zodoende je het dan ook niet meer kan opentrekken als je het eraf doet.

ja het is zo he , het moet van binnenuit helen, maar het heeft tijd nodig he.

Je kan er ev. ook een ontsmettingszalf of zo opleggen ( iso betadine) zo kan die gele

brij ook genezen. want zolang dit erzit kan het niet gans dicht gaan. omdat dit het wat tegenhoud.

en danje gaasje erop .

Is van mij zolang zo gedaan geweest. En nu is het zo zuiver dat enkel mijn mepitelleke ( klein stukje siliconepleister)erop ligt en dan een gaasje.

Rechts is zo mooi al, het is op sommige plaatsen zelfs bijna niet zichtbaar waar hij zou gesneden hebben. Je ziet zelfs geen litteken.

Dat het zo mooi genezen is al.

Nu dit was ff. een nieuwe update ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gaasjes die jij noemt Cindy die ken ik niet...in ieder geval krijgen wij die hier niet... Daarom is het voor mij wat Chantal zegt zo herkenbaar.

Het helpt wel om even te laten drogen een half uur ofzo...maar goed het moet idd van binnenuit helen dus komt goed...

Heb het ook gehad links en de laatste dagen heelt het goed allemaal dus ik kan volgende week denk ik al gaan pleisteren. Joehoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prutseke

Dank je voor je reactie..

Weet je .ik voel helemaal niks op die plaats die wat open ligt..Gelukkig..

Maar ik heb het straks goed schoongemaakt en maar een gaasje erop gedaan..

wel sjit..je trekt het steeds weer open als je het gaasje eraf haalt...En losdouchen? Gaat het ook opweken en is het ook weer zacht..

Tis een beetje een spiraal.Ach het moet gewoon van binnenuit helen..Het duurt zolang het nodig heeft.Maak me er niet gek over.De linkerkant vind ik echt heel mooi geworden..En ik ben echt trots op mijn borsten nu.Doe dingen aan die ik voorheen niet durfde aan te doen omdat dan de nadruk op mijn borsten gelegd werd en iedereen er weer naar ging kijken.NU mogen ze kijken.hahahaha

fijn dat het met jou goed gaat...We moeten gewoon geduld hebben..komt goed met onze bollen.hahahah

Hey Chantal,

ik heb zitten denken, en was nu aan het praten ervan dat je wonde telkens door het gaasje weer opengaat als je het eraf neemt. Nu als je wil , wil ik wel zo een speciale gaasjes halen hoor hier bij ons in de apotheek en u toesturen.

Als je dit op een openwonde legt en je neemt het er weer af kan het niet meer inkleven en blijft je wonde wel genezen en gaat het niet telkens opnieuw open.

U kunt me dan altijd via een PB een berichtje sturen met je adres en ik stuur u het op zo een doosje , kan nu niet zeggen maar er zitten er veel in en je bent dan toch gemakkelijk, zo blijft je wonde toch niet geschonden met het gaasje dat je eraf neemt he dan.

Hoe gaat het anders nog met u , Nu ??

Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy, wat een lief gebaar naar Chantal toe.

Het is idd zo dat wij hier gewone gaasjes hebben. Nu moet ik zeggen dat je het idd wel open trekt maar ik ga gewoon een paar dagen niet douchen en was me zo dat helpt wel.

Maar vandaag was ik ook weer gaan douchen en wordt het toch weer wat zacht....maar je ziet wel dat het van binnenuit aan het genezen is.

Maar tis wel fijn als jullie die gaasjes wel hebben. Dus Chantal als je 3 LP echt nog open is en Cindy je hiermee kan helpen zou ik het doen.

Suc6 meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dagmar,

Maar als jij denkt dat je ze ook kan gebruiken wil ik u ook een doosje toesturen hoor.

het is echt wel lekker dat je zoiets kan gebruiken op open wonden.

1 doosje bevat 25 zulke gaasjes en komen neer op een3.64€

dus is dat wel niet duur he!!!

Ik zei het tegen mijn man , dat jullie dat niet hadden zo een gaasjes,

en daarop zei hij dan ook direckt van ja, als jij die meiden daar ook mee kan helpen

waarom niet , we weten wel wat het is als je open ligt he!!

heb ook open wonden genoeg gehad.

Liefs

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.