Ga naar inhoud

Voorstellen


Ennas

Aanbevolen berichten

Hoi, 

Tijdens het zoeken naar informatie over bv kwam ik op dit forum terecht. 
Gelijk maar aanmelden en voorstellen dan dus. 

Ik ben 37 en heb twee tieners. Bij mij is het altijd niks geweest, maar stiekem hoopte ik dat ik na de zwangerschappen wat meer over zou houden. Niet dus. 
Inmiddels wat jaartjes gespaard om de operatie te laten doen toen ik ineens het bericht tegen kwam dat sinds 2017 je in bepaalde gevallen in aanmerking kunt komen voor een vergoeding vanuit de basisverzekering. 
Van de week de echo laten doen in het ziekenhuis en het blijkt nu dus dat ik recht heb op een vergoeding. De huidige situatie moge dus duidelijk zijn: nog net geen deuk met daarop een tepel aan beide kanten. Het is dus erg zielig gesteld met mij. 
Zijn er hier nog meer mensen in deze situatie? 

Ik heb een consult gehad bij Boerhaave (Dr. Schuringa) in Amsterdam en ik heb op hele korte termijn ook nog bij Bergman (Drs. De Blecourt) en Velthuis (Dr. Zaal) een consult staan. Ik ben erg benieuwd wat de artsen allemaal afzonderlijk van elkaar adviseren en waar ik mij het prettigst bij voel. 
Ik ben benieuwd welke van bovenstaande drie klinieken hier het meest aangeraden worden en waarom. 

Omdat ik de operatie half september wil laten plaatsvinden zal ik hier wel veel te vinden zijn de komende periode en ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar de resultaten bij de vrouwen hier. 

Dat was het even voor nu. 

Fijne dag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.