Ga naar inhoud

Wie wat waar


Marina1990

Aanbevolen berichten

Dag dames!! 

Ik wil graag zoals vele mijn borsten laten doen en vandaag mijn eerste consult gehad maar ik ben daardoor alleen maar meer van in de war! 

Nu kwam ik bij faceland uit, wat ia jullie ervaring? Het is zo goedkoop!? Dat is toch onmogelijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Marina1990:

Dag dames!! 

Ik wil graag zoals vele mijn borsten laten doen en vandaag mijn eerste consult gehad maar ik ben daardoor alleen maar meer van in de war! 

Nu kwam ik bij faceland uit, wat ia jullie ervaring? Het is zo goedkoop!? Dat is toch onmogelijk 

Hi meis.

 

Waarover ben je in de war? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Marina1990:

Dag dames!! 

Ik wil graag zoals vele mijn borsten laten doen en vandaag mijn eerste consult gehad maar ik ben daardoor alleen maar meer van in de war! 

Nu kwam ik bij faceland uit, wat ia jullie ervaring? Het is zo goedkoop!? Dat is toch onmogelijk 

En hoeveel is goedkoop? Hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jolene:

En hoeveel is goedkoop? Hihi...

 

10 uur geleden zei Jolene:

Hi meis.

 

Waarover ben je in de war? 

Welke siliconen enof ik niet de smalle moet nemen ivm mijn bouw,ik ben 1.67 en weer 52 kg. Heb een 70/75 A 

Ik wil ze niet te plat of dat ze te ver naar de zijkant gaan. Ik kwam op 280 cc maar denk dat ik toch de 300 neem. Het is zoveel allemaal.

Nu ben ik motiva gaan googlen en kwam ik op faceland terecht!  Dus vandaar de vraag of er iemand daar al is geweest want je betaald daar maar 2200 euro!!

 

10 uur geleden zei Jolene:

 

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr nio 370 cc monoblock hydrogel ( dat is geen silliconen dus geen kans op asiasyndroom zeggen ze) in het park medisch centrum.  Het zijn ronde protheses die heel natuurlijk vallen. Ik heb dan ook hele mooie natuurlijke borsten nu.vind ik tenminste ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.