Ga naar inhoud

Voorstellen/ help!?!


Jaylysha

Aanbevolen berichten

Hooi

ik kom me eigen even voorstellen. 

Ik ben moeder van 4 prachtige kindjes. Oudste is 11 en jongste 2 

ik ben er al 10 jaar mee bezig dat ik mijn borsten wil laten vergroten. Na mijn 1 ste kind was alles weg. Ik had voor mijn oudste een d cup. Maar helaas werd dan cup aa. 

Nu eindelijk na 10 jaar is het zover!!! Ik ga mijn borsten laten doen.. (yeah)

Vandaag op eerste consult geweest en weet nou eigelijk niet wat ik ervan moest denken. 

Ze raadde mij 400 of 450 cc aan. Zelf vond ik dit nog niet echt wat ik wou. 

Ik ben 165m en 63kg. Maar het profiel vanaf de Zijkant vond ik mee vallen met mijn lichaam. Ik gaf dit ook aan dat ik dit niet had verwacht en groter wil. Maar ze zei tegen me ja we weten niet zeker of dat wel gaat passen dat weet alleen de chirurg.  Nu wil ik eigelijk mijn afspraak bij de chirurg afwachten. Omdat ik tog echt groter wil. Wat moet ik doen? De praktijk bellen en opnieuw passen? Of wAchten op mijn nieuwe afspraak bij de chirurg zelf? Ik wil me eigen niet laten opereren en achteraf denken sh*t was ik maar voor groter gegaan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaylysha:

Hooi

ik kom me eigen even voorstellen. 

Ik ben moeder van 4 prachtige kindjes. Oudste is 11 en jongste 2 

ik ben er al 10 jaar mee bezig dat ik mijn borsten wil laten vergroten. Na mijn 1 ste kind was alles weg. Ik had voor mijn oudste een d cup. Maar helaas werd dan cup aa. 

Nu eindelijk na 10 jaar is het zover!!! Ik ga mijn borsten laten doen.. (yeah)

Vandaag op eerste consult geweest en weet nou eigelijk niet wat ik ervan moest denken. 

Ze raadde mij 400 of 450 cc aan. Zelf vond ik dit nog niet echt wat ik wou. 

Ik ben 165m en 63kg. Maar het profiel vanaf de Zijkant vond ik mee vallen met mijn lichaam. Ik gaf dit ook aan dat ik dit niet had verwacht en groter wil. Maar ze zei tegen me ja we weten niet zeker of dat wel gaat passen dat weet alleen de chirurg.  Nu wil ik eigelijk mijn afspraak bij de chirurg afwachten. Omdat ik tog echt groter wil. Wat moet ik doen? De praktijk bellen en opnieuw passen? Of wAchten op mijn nieuwe afspraak bij de chirurg zelf? Ik wil me eigen niet laten opereren en achteraf denken sh*t was ik maar voor groter gegaan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Welkom

Als je niet tevreden bent met dit consult ga op zoek naar een andere PC waar je wel een vertrouwd gevoel bij hebt

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.