Ga naar inhoud

Even voorstellen :)


Ghoulsby

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben lizzy 24 jaartjes oud.

Ik zit al een heel tijd te denken aan een borstvergroting. Vroeger vond ik dat ik maar gewoon moest accepteren dat ik kleine borsten heb, maar elke keer als ik weer een bh/ bikinitop of shirt/jurkje niet past of niet mooi stond werd ik weer verdrietig . ( ik heb een kleine a cup) Een aantal weken geleden heb ik besloten om maar eens gewoon met een plastisch chirurg te gaan praten. Ik heb bij 2 klinieken een consult gehad en ik vond het echt heel erg leuk, het idee al van grotere boobies hebben is echt fantastisch.

Ik heb de knoop doorgehakt voor mezelf en ga deze week waarschijnlijk bellen voor nog een consult en een afspraak voor opereren! Het enige waar ik nog over twijfel is de maat. Ik denk dat ik voor een grote b / kleine c wil gaan. Zijn er meide die ook van een a naar b/c zijn gegaan? Zou ik misschien fototje mogen zien ^^?Ben zo nieuwsgierig hoe dat is geworden! :) en hoeveel cc is er dan ingegaan? 

 

Bedankt alvast xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy,

ik herken het verdrietige met kleding passen wel heel erg. Ik ging laatst op vakantie een bikini passen XS en de cups stonden gewoon helemaal open. Ik word zaterdag as geopereerd door Dr. Hupkens, er gaat 390cc in. Maar ik denk dat je daar niet teveel op moet focussen het moet vooral bij jou passen en jou blij maken. Ik heb nu een hele kleine b en geen idee wat het dalijk wordt na de bv. Maar met passen paste het goed bij de rest van mijn figuur. En hetzelfde qua arts/kliniek de verhalen zijn allemaal persoonlijke ervaringen de ene voelt zich goed bij de een en de ander heeft totaal geen klik met de bewust pc. Foto’s kan ik je niet aan helpen. Maar wens je veel succes bij je beslissing! 

Groetjes,

A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

heyy bedankt voor je reactie!

 

ik denk dat je inderdaad gelijk hebt dat ik vooral moet kijken wat er bij mij mooi staat, bij de 1 staat een D mooi terwijl het bij de ander juist weer te groot/klein kan zijn :)

 

Je hebt afgelopen weekend dus je operatie gehad?? hoe voel je je tot nu toe??

 

Groetjes Lizzy

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.