Snoep Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Beste mensen, Ik ben nieuw hier. Ik zou binnenkort mijn borsten willen vergroten maar ik ken geen goede dokter. Kunnen jullie mij helpen? Zou ook graag eens wat foto's van jullie bekijken. Alvast bedankt. Mvg Wendy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noelle2612 Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 Op 17-6-2018 om 19:48 zei Snoep: Beste mensen, Ik ben nieuw hier. Ik zou binnenkort mijn borsten willen vergroten maar ik ken geen goede dokter. Kunnen jullie mij helpen? Zou ook graag eens wat foto's van jullie bekijken. Alvast bedankt. Mvg Wendy @Snoep He meid, Ik ben 30-5 door dr Hawinkels geopereerd en zoooo blij mee! Hij werkt vanuit Quole kliniel in waalre/ oisterwijk. Weet niet wat voor aantal cc ed je zit te kijken, maar je kan mijn album inzien. Ik heb nu 550cc en zeeer tevreden mee. Als ik je nog ergens mee kan helpen roep maar Xx noelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.