Ga naar inhoud

coucou


Ladymorpheus

Aanbevolen berichten

Ik ga mezelf dan ook maar ff voorstellen. Dit om te voorkomen dat men gaat denken dat ik een of ander voyeur ben... Ben 45, mama van een zoontje van 8 en heb een hele lieve, knappe en fijne partner... Ik werk FT als bemiddelaar, heb een heel druk sociaal leven, ben gek op naar concerten en muziekfestivals gaan en zit over het algemeen lekker in mijn vel... 

 

Wat mijn borsten betreft... Ik ben er altijd enorm happy mee geweest. Had sinds m'n 17 mooie, redelijk grote en stevige borsten. Na de geboorte van ons zoontje en de borstvoeding was dat al een heel pak minder, maar het kon er nog mee door, maar nu ik enkele kilo's ben afgevallen, lijkt het wel alsof al die kilo's bij mn borsten zijn gehaald: ze hangen een er beetje futloos en slap bij, al mijn beha's zijn plots te groot... Deze borsten passen gewoon niet bij wie ik ben... Het voelt helemaal niet ok op deze manier... 

 

Dus... Ik ga hier niet jarenlang over twijfelen... Ik ga dus de koe bij de horen nemen en heb vandaag een afspraak gemaakt bij de Belgian Breastkliniek. Heb er trouwens al hele goede dingen over gelezen, over dokter Verdonck. Het enige dat mij een beetje bezighoudt is het nemen van verlof na de operatie... Ik heb namelijk niet meer zoveel verlofdagen dit jaar... Dus misschien moet ik de operatie plannen net voor de kerstvakantie... Dan ben ik twee weken thuis... Maar dat is nog wel effe... En ik ben niet de meest geduldige mens op de wereld :-). 

 

Voila... Nu weten jullie toch al iets meer over me :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je de stap gezet hebt! Vond dat op zich al moeilijk om te doen. Kan mezelf wel herkennen in je verhaal. Ben ook redelijk afgevallen voor mijn zwangerschap en dan nog mijn zwangerschap heeft geen goed gedaan aan mijn borsten helaas. Wanneer heb je je afspraak opstaan? Ikzelf heb morgen mijn eerste consult bij Dr. Verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.