Ga naar inhoud

een rode hechting wat te doen??????


petra

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

17 december ben ik geholpen. Mijn pc heeft gebruik gemaakt van oplosbare hechtingen.

Na ongeveer 2 weken was het merendeel van de hechtingen opgelost. Alleen de afhechting is bij beide borsten nog voelbaar, kleine draadjes.

Nu is de huid van de rechter borst rood om deze afhechting. ( Het lijkt net een klein puistje qua roodheid). Ik ben nu ruim 4 weken po. :100: Is iemand hier bekend mee en wat kan ik het beste doen? :105:

Alvast bedankt voor het mee denken.

Petra :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Petra,

Heb je geen nacontrole afspraak gehad om de knoopjes van de oplosbare hechting te laten verwijderen? Want de hechting zelf is wel oplosbaar, maar het knoopje wat buitenuit steekt dat moet er wel afgeknipt worden, dat lost niet op omdat het niet in het lichaam zelf zit. Nu kan het wondje niet mooi dichten omdat dat draadje daar nog zit. Ik zou ff morgen met de pc bellen of je ervoor langs moet komen of je de huisarts of zelf mag wegknippen. Als je aan het knoopje trekt zal het misschien zelf wel eruit komen? Bij mijn borsten kon ik met een pincent eraan trekken en dan kwam er een heel stuk draad mee uit. (vergeten knoopje, en knoopje wat terug uit kwam groeien). Succes ermee..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ingrid,

Ik heb mijn controle na 8 dagen gehad en ga in maart voor de volgende controle. Mijn pc heeft het niet gehad over weg knippen van de knoopje. Het klinkt wel erg logisch zoals je het omschrijft.

Ik ga inderdaad morgen maar even bellen.

Bedankt Petra :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Petra,

Gelukkig dat de knoopjes er nu uit zijn. Nu zal t vast goed komen hoor! Het is toch een lichaamsvreemd ding wat er zit en je lichaam gaat daar een ontstekingsreaktie op geven. Ik zou het wondje telkens uit de douche ff met wat betadine deppen. Waarschijnlijk gaat het nu snel de goede kant op! Vind t wel wat nochalant van de pc om die knoopjes te laten zitten en dan niet vertellen dat je die moet (laten) verwijderen eigenlijk...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.