Ga naar inhoud

Ertje : 31 mei 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! 

Na jaren van onzekerheid, twijfelen en sparen, was het vorige week donderdag zo ver! 

Ik heb een borstvergroting laten uitvoeren bij dr. De Meyere. 

Ik ben bij Artemedis terecht gekomen door aanbevelingen van anderen en alhoewel ik meerdere klinieken wou afgaan alvorens te beslissen, voelde ik me meteen op mijn gemak bij dr. De Meyere en heb ik besloten de ingreep daar te laten uitvoeren. 

Hij vertelde dat de grootte afhankelijk zou zijn van de elasticiteit van mijn huid en dat het een grote B, kleine C (waar ik al meer op hoopte) ging zijn. 

De operatiedag verliep zeer vlot, geen neveneffecten van de narcose en weinig pijn. ‘S avonds kreeg ik wat meer last (wat normaal is). Nu, 5 dagen post op, is de pijn zo goed als weg. Over het resultaat kan ik nog weinig zeggen, de pc zei dat het Minstens een maand kan duren alvorens ik het eindresultaat zal zien, ik ben dus heel benieuwd! 

Oh ja, ik kreeg 275cc voor de spier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.