Ga naar inhoud

Zwoezie : 25 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! 

 

Ik kom me dan ook even voorstellen. Ik lees al een tijdje mee, maar ik vond het nu wel eens tijd om even een topic aan te maken. 

 

Ik ben Zwoezie, 22 jaar en wonend in  in België ( Sint-truiden). 

 

Ik heb mij 25 mei laten opereren bij dr. Verdonck in Diest. Ik ben voor 295cc Motiva achter de borstspier gegaan en ik ben zelf 1m65 groot en weeg 45-50kg. Ik komaan een b-cup. 

Nu zit alles nog strak ingepakt, maar donderdag mag het er eindelijk af !

ik heb eigenlijk heel weinig pijn gehad, veel minder dan ik mij had voorgesteld en tot nu toe ben ik erg tevreden, ik heb ook het gevoel dat ik erg snel genees en dat alles wel goed zit, dus nu nog even aftellen. 

 

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zwoezie

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, alle verdere updates en je verslag kun je nu in dit topic neer blijven zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Doe rustig aan en ik wens je nog een goed herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo zwoezie, ik word vrijdag geopereerd door dr Verdonck, super om te lezen dat je heel weinig pijn hebt gehad..!! Ik ben zoooooo zenuwachtig :(

hoe is jou dag van de operatie verlopen? ^_^ Deb. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Deb89:

Hallo zwoezie, ik word vrijdag geopereerd door dr Verdonck, super om te lezen dat je heel weinig pijn hebt gehad..!! Ik ben zoooooo zenuwachtig :(

hoe is jou dag van de operatie verlopen? ^_^ Deb. X

Je moet je geen zorgen maken! Super lieve mensen, alles ging mooi op tijd, ze stelden je allemaal gerust en de operatie is snel en vlot verlopen. Ik moest niet lang wachten om naar huis te gaan. Ze geven je een hele enveloppe met uitleg mee, voorschrift met een hele lijst medicatie en een attest voor 2 weken als je dat zou nodig hebben. Daardoor is het voor mij heel makkelijk en vlot gegaan. Door het personeel voel je je ook meteen op je gemak, ze doen hun werk echt met plezier en dat is echt fijn. 

 

Komt helemaal goed, ik duim voor je! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.