Ga naar inhoud

Ik ga ervoor!


Gloriosa

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

 

Na jaren twijfelen, heb ik eindelijk besloten dat ik een borstvergroting wil. Ik heb lang geprobeerd om mijn lichaam inclusief mijn miniborsten te accepteren, maar ik ben nu 31 jaar en dat gaat m niet worden :) Ik wil ook graag een mooi decolleté hebben in een jurk, en trots een bikini kunnen aantrekken. Zelfs een BH kopen is al drama. Ik ben 182cm lang en die cup A/B zorgt ervoor dat elke BH met iets van vulling echt beroerd zit. Het lijkt me zo fijn om eindelijk BH's en vooral sportBH's kunnen kopen, zonder altijd rekening te moeten houden dat het er letterlijk plat uit ziet.

 

Ik weet nog nog precies hoe veel groter ik ze wil, maar niet te groot.

 

De afgelopen week ben ik al een beetje gaan Googelen. De duurste klinieken komen naar voren, maar ik vraag me af of die nou echt zoveel beter zijn. Door de grote prijsverschillen met andere klinieken ben ik heel nieuwsgierig geworden. Ik ben in ieder geval flink wat geld opzij aan het zetten zodat ik binnen nu en een jaar (cadeautje aan mijzelf voor als ik 32 wordt) hopelijk mooie borsten heb.

 

Ik zal dit weekend dit forum gaan doorlezen, in de hoop flink wat tips te vinden.

 

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gloriosa

Woehoee:43: Gefeliciteerd met je keuze meis! Ik snap je frustratie ook zo goed. Ik ben ook lang (1.78) en was ook plat. Sinds 5,5 week een fantastisch paar borsten (70E in bh's maar het ziet eruit als een mooie C).:wub:  Ik ben geholpen bij bij Kliniek Heyendael door Frans Straten. De boobiekoning.:105: Als je vragen hebt, stuur me rustig een berichtje.

 

Liefs!

Xoxo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.