Ga naar inhoud

Ervaringen Demeyere? + overweging bv VOOR zwangerschap?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Ik ben momenteel bijna 22 jaar en overweeg al 2 jaar een borstvergroting. Ik heb een kleine B die eerder op een A'tje lijkt. Ik ben 1m64 en weeg 60 kilo, heb serieuze billen dus mijn kleine borsten passen totaal niet bij mijn lichaam. Ik worstel al enkele jaren met dit complex. Nu is het zo dat ik wel een kinderwens heb voor later. Wanneer dit zal zijn weet ik niet, ik heb momenteel geen relatie en ben nog student, dus sowieso zal dit maar binnen ten vroegste 5 jaar zijn schat ik... (als het er van komt)

Ik lees hier op het forum vooral ervaringen van dames die al kindjes hebben, maar weinig van vrouwen van mijn leeftijd of vrouwen die hun BV hebben laten doen voor de zwangerschap.

 

Daarnaast zoek ik ook dames die bij Demeyere zijn geweest en die hun ervaring willen delen! Ik wil mijn borsten zo naturel mogelijk houden en zou dus graag anatomische implantaten krijgen, maar ik heb heel veel schrik dat ze gaan draaien. Ook het feit dat hij ze voor de spier plaatst baart me soms zorgen omdat velen hier spreken over het feit dat ze dan kunnen gaan hangen, zeker na zwangerschap.

 

Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn dus méér dan welkom! 

Ik moet eigenlijk studeren, maar ben er zo mee bezig dat ik eigenlijk constant zit mee te lezen hier :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn BV voor kinderen laten doen, heb momenteel nog steeds geen kinderen. Ook geen overduidelijke kinderwens, maar weet ook niet zeker of ik ze helemaal niet wil. Ben net 28 btw.

 

De reden om ervoor te kiezen om het nu al te laten doen is gewoon puur om het feit dat ik niet weet of ik überhaupt ooit kinderen zal krijgen, mag krijgen, kan krijgen.

Daarnaast had ik geen zin om nog langer rond te lopen met een rotgevoel t.o.v. mijn spiegelbeeld, liever nog een jaar of 5 á 7 mooie boobies die heel misschien lelijk worden na een zwangerschap. Dan nog 5 á 7 jaar balen en dan tot de conclusie komen dat ik geen kinderen wil of dat ik ze niet kan krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey, 

 

Ik ben ook nog student en word 28juni door Demeyere geopereerd. Het is voor de spier en tussen de 200-300cc. Hoop ook dat het er naturel gaat uitzien :D 

De consultatie was alvast super aangenaam !! Ik heb het gevoel dat hij wel weet wat hij doet :) 

heb ook al ergens het argument van ‘voor de spier’ gelezen: je kan ze dan nog na een zwangerschap en borstvoeding laten herdoen (pak na 15j als het toch moet) achter de spier. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei arf:

Heyhey, 

 

Ik ben ook nog student en word 28juni door Demeyere geopereerd. Het is voor de spier en tussen de 200-300cc. Hoop ook dat het er naturel gaat uitzien :D 

De consultatie was alvast super aangenaam !! Ik heb het gevoel dat hij wel weet wat hij doet :) 

heb ook al ergens het argument van ‘voor de spier’ gelezen: je kan ze dan nog na een zwangerschap en borstvoeding laten herdoen (pak na 15j als het toch moet) achter de spier. 

 

Groetjes 

Leuk om te horen!! Stelt me al meer gerust. En dat is waar wat je zegt, ze moeten toch ooit vervangen worden en van voor de spier naar achter de spier zal idd veel makkelijker gaan dan omgekeerd :p 

Heel veel succes met je operatie alvast! Mag ik vragen of je ronde of anatomische hebt gekozen en wat je voorsituatie is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei fleur0805:

Leuk om te horen!! Stelt me al meer gerust. En dat is waar wat je zegt, ze moeten toch ooit vervangen worden en van voor de spier naar achter de spier zal idd veel makkelijker gaan dan omgekeerd :p 

Heel veel succes met je operatie alvast! Mag ik vragen of je ronde of anatomische hebt gekozen en wat je voorsituatie is?

 

Het zullen ronde worden normaal :) En heb niet per se super kleine borsten maar zeer slap... ze zijn zo een beetje glijbaan-achtig of puntig.. :( het is eigenlijk vooral voor de vorm in mijn ‘blootje’ dat ik het doe. En ook wel voor als ik een bikini draag (daarin past iets groter gewoon bij mijn lichaam) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je Dr. De Meyere van Artemedis?

Ik ben vorige week donderdag geopereerd door dr. De Meyere en ben tot nu toe heel tevreden! Als je ze natuurlijk wilt is het echt een aanrader om daar te gaan, als je eerder echt grote borsten wilt, luister je beter even verder. Ik ben 1.70 en weeg 61 kg. Ik had voordien een kleine B die ook eerder een A leek, en heb 275cc anatomisch voor de spier gekregen. Mijn gewone bh maat is nog afwachten aangezien ik nog een tijdje de sportbh aan moet. 

Rond het krijgen van kinderen kan ik niet veel zeggen, ik heb er zelf nog geen. De Dr. heeft me wel verteld dat dit perfect kan en dat ik geen schrik moet hebben voor de gevolgen voor mijn borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ertje:

Bedoel je Dr. De Meyere van Artemedis?

Ik ben vorige week donderdag geopereerd door dr. De Meyere en ben tot nu toe heel tevreden! Als je ze natuurlijk wilt is het echt een aanrader om daar te gaan, als je eerder echt grote borsten wilt, luister je beter even verder. Ik ben 1.70 en weeg 61 kg. Ik had voordien een kleine B die ook eerder een A leek, en heb 275cc anatomisch voor de spier gekregen. Mijn gewone bh maat is nog afwachten aangezien ik nog een tijdje de sportbh aan moet. 

Rond het krijgen van kinderen kan ik niet veel zeggen, ik heb er zelf nog geen. De Dr. heeft me wel verteld dat dit perfect kan en dat ik geen schrik moet hebben voor de gevolgen voor mijn borsten. 

Klopt die bedoel ik! Dat is super om te horen, ik wil ze juist heel naturel en niet te groot :) blijkbaar alleen maar positieve reacties te vinden over Demeyere! Ik ga zeker eens op consult gaan bij hem.

Moest je foto's hebben van het resultaat die je wilt delen zijn die zeker welkom (maar moet uiteraard niet) Want ik twijfel er zelf over om voor anatomische te gaan en zeker niet meer dan 300cc, dus als ik het doe zal onze situatie gelijkaardig zijn :) alvast nog een goed herstel gewenst en geniet ervan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei fleur0805:

Klopt die bedoel ik! Dat is super om te horen, ik wil ze juist heel naturel en niet te groot :) blijkbaar alleen maar positieve reacties te vinden over Demeyere! Ik ga zeker eens op consult gaan bij hem.

Moest je foto's hebben van het resultaat die je wilt delen zijn die zeker welkom (maar moet uiteraard niet) Want ik twijfel er zelf over om voor anatomische te gaan en zeker niet meer dan 300cc, dus als ik het doe zal onze situatie gelijkaardig zijn :) alvast nog een goed herstel gewenst en geniet ervan! 

Ik heb nog geen foto gemaakt nu, heb wel een foto van op de operatietafel (zonder bloed en dergelijke :p), als je wilt kan ik je deze eventueel in pb sturen. Daar zie je de borst met implantaat naast die zonder. 

Herstel gaat tot nu toe heel vlot, neem ook geen pijnstillers meer. Nu enkel wat opletten dat ik me niet overdoe aangezien ik niet echt last heb. 

Ik raad het je zeker aan eens bij hem langs te gaan! 

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2018 om 23:40 zei Ertje:

Ik heb nog geen foto gemaakt nu, heb wel een foto van op de operatietafel (zonder bloed en dergelijke :p), als je wilt kan ik je deze eventueel in pb sturen. Daar zie je de borst met implantaat naast die zonder. 

Herstel gaat tot nu toe heel vlot, neem ook geen pijnstillers meer. Nu enkel wat opletten dat ik me niet overdoe aangezien ik niet echt last heb. 

Ik raad het je zeker aan eens bij hem langs te gaan! 

Dankjewel!

Dat mag zeker, merci alvast! Goed om te horen dat je herstel zo vlot verloopt, dat is ook weer een extra motivatie om voor voor de spier te kiezen :) 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je dit nu wilt, ga er dan gewoon voor! :35: Toen ik het besliste heb ik commentaar gekregen "wat als je kinderen wilt?" of "misschien zijn ze na een zwangerschap wel groter?" tja als ik daarop moest wachten.. Had geen zin om dan nog jaren rondlopen met een slecht gevoel... 

Ik ben 29 en heb ook nog geen kinderen maar borstvoeding kan je nog gewoon geven en kleiner kunnen ze allezins niet worden na een zwangerschap :4:

Ben reuze tevreden met mijn keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.