Ga naar inhoud

Fascia : 20 mei 2009 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Ik mag vannacht weer proberen om op mijn zij te slapen! Ben er héél blij mee! Maar ik doe ook weer vanalles...stond vandaag in een automatisme af te wassen <_< Kan echt niet! Ook weer gewoon haren kammen (lekker die armen boven mijn hoofd)! F*ck, moet ECHT rustig aan doen.... 'probleem' is dat ik echt geen pijn heb...

En Norita, ik eet me helemaal gek! Van fruit tot chocola, van groente tot kroketten! Normaal eet ik helemaal niet zo veel...begrijp er niks van maar heb zoveel honger :rolleyes:

Kussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ja het is heel leuk als je geen pijn hebt maar aan de andere kant doe je toch meer dan je eigenlijk mag. De 1ste dag heb ik 's morgens mijn jongste dochter (4 jaar) helpen aankleden en haar haren gevlochten. (ze heeft heel lang haar en als ik dat aan mijn man moet overlaten :rolleyes: ) Ik heb mezelf aangekleed, tanden gepoetst, haren gekamd. Ik heb zelfs die dag nog de was gedaan en gekookt. Gisteren (2de dag) ben ik met man en kindjes gaan winkelen maar ik was 's avonds wel moe en mijn borsten waren gezwollen dus vandaag heb ik me voorgenomen om het ECHT rustig aan te doen. Ik probeer wat te lezen, probleem is dat ik echt GEK :107: word als ik niets te doen heb. Je bent ook niet echt ziek hé. Nu houdt mijn man me nog een beetje in de gaten maar als hij volgende week terug gaat werken en de kindjes zijn naar school kan hij me misschien best vastplakken aan de zetel hahaha.

Wat dat eten betreft Norita, je mag alles eten hoor. Toen ik na de operatie thuiskwam heb ik spaghetti gegeten. Dat smaakte wel want ik had sinds 7u 's ochtends niets meer gegeten. Ik denk dat je er best wel op let dat je een beetje gezond eet. Voor je herstel maar ook omdat je niet veel beweging hebt hé.

Lot heb je vannacht op je zij geslapen? Viel het een beetje mee?

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia!

Haha ben blij dat jij ook meer doet dan je mag...anders voel ik me zo 'schuldig'. Maar het MAG niet...ik word ook wel gek als ik niets te doen heb...en vind het ook 'vervelend' voor mijn vriend dat hij alles moet doen, al zegt hij het echt niet erg te vinden!

Heb vannacht deels, half op mijn zij geslapen...helemaal durf ik nog niet...maar het beviel echt goed :rolleyes: heb grotendeels doorgeslapen! Heerlijk!

Kussie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Het gaat supergoed met mij. Ben ongelooflijk blij met mijn nieuwe boobs en ze passen ook heel goed bij mijn lichaam. Ben ze al goed gewoon, net of ze er altijd al geweest zijn! Morgen mag eindelijk de tape eraf :43: Dan kan ik mijn boobies echt goed bewonderen en een douche nemen. HEERLIJK !!!!! Zal dan ook mijn foto's erop zetten.

Hey Lot, heb al half op mijn zij gelegen maar de tape trekt dan wel dus ik hoop dat dat morgen beter gaat.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

En hoe gaat het nu met je? Nog altijd weinig last? Ik mag zaterdag gaan, en ik begin best nerveus te worden.

Heb je ook al foto's staan? Want ik ben wel benieuwd...

Weet je ook al welke maat je nu hebt want bij mij gaan ze ongeveer evenveel steken en ik ben best wel benieuwd.

Nog één vraagje, welke maat sportbh heb je gekocht?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Greet,

Het gaat nog steeds heel goed. Ben ze al goed gewoon, net of het altijd zo geweest is. Ik heb heel weinig pijn gehad ook al heb ik ze achter de spier gekregen. Ik rijd al enkele dagen terug met de auto en kan alles terug doen, maar ik probeer het toch wat rustig aan te doen. 's Avonds wel last van hardere borsten, vooral links. Ik had van sportbeha een 75C omdat ze in het begin nogal gezwollen zijn, maar na een week heb ik een 75B gekocht omdat ik de bandjes redelijk hard moest aanspannen en dat trok erg op de littekens in de borstplooi. Deze B zit strakker rond mijn borsten maar past wel beter aan. Heb al 2 nieuwe bikini's gekocht!! Kon het echt niet laten.

Spannend dat je morgen aan de beurt bent. Laat het gewoon over je heen komen en probeer niet te veel stressen. Krijg je ze ook achter de spier? Veel succes morgen.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.