Ga naar inhoud

Fascia : 20 mei 2009 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben 33 jaar en mama van 2 prachtige dochters van 4 en 10 jaar. Na jarenlange schaamte :blush: over mijn ongelijke, puntige borsten ben ik op 8 april op consult geweest bij dr D'Hondt. Ik had eerst wekenlang op het internet gezocht naar een goede pc en vooral veel info over een bv. Ik wist al wel ongeveer wat ik wou en het consult viel zo goed mee dat ik meteen een datum liet vastleggen en het wordt dus 20 mei. Ik krijg rechts 245cc en links 270cc anatomisch achter de spier. Ik heb nu 75A en hoop op een grote B uit te komen. Ik begin nu stilaan wel een beeeeeeetje :rolleyes: zenuwachtig te worden en te twijfelen of het niet te groot zal worden. Behalve mijn lieve man weet NIEMAND dat ik volgende week een bv krijg dus ik ben benieuwd of het erg zal opvallen en wat de reacties zullen zijn. Is er iemand met ongelijke borsten die een bv gehad heeft en is het verschil dan volledig weg?

Reacties zijn heel welkom.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Hier iemand die door dokter d'hondt geholpen is. Ik ben 3 april door hem geopereerd en ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg tevreden. De operatie is 100% meegevallen, ondanks dat ik ze achter de spier heb gekregen, heb ik nauwelijks pijn gehad. Ik vind dat dokter d'hondt hele mooie borsten maakt. Ik maak deze week een album aan dan kun je eens kijken. Ik had een kleine b en ben met 290 cc op een 75 d uitgekomen. Als je vragen hebt hoor ik het wel!

Groetjes lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lau,

Eindelijk iemand op dit forum die ook door dr D'Hondt geholpen is. ^_^ Zou het kunnen dat ik je op .nl al eens gezien heb? Daar waren meer verslagen van dr D'Hondt. Ik heb eigenlijk nog 2 vraagjes. Na de operatie krijg je een heel strakke tape rond he. Maar wanneer doen ze dat? Als je nog onder narcose bent of als je al wakker bent? Want ik kan me voorstellen dat dit vrij pijnlijk is als je net geopereerd bent. En worden er ook voor foto's gemaakt en krijg je die ook mee? Oh ja en misschien nog een stomme vraag :67: : mag je ervoor deodorant gebruiken? Ik veronderstel van wel want alles wordt toch ontsmet he. Wanneer heb jij je sportbeha gekocht? Ik denk dat ik mijn man erom stuur terwijl ik onder het mes ga. Dan gaat de tijd voor hem ook wat sneller. Dr D'Hondt zou daar zeggen welke maat ik nodig heb. Dat zijn wel meer dan 2 vraagjes zeker :rolleyes: .

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Ja heb ook een verslag op borstenforum .nl. Als je onder narcose bent doen ze de tape om. Hij maakt ook voor foto's die krijg je later ik krijg ze 19 mei. Deoderant mag denk ik wel, weet niet meer of ik die op heb gespoten haha. De sport beha had ik al eerder gekocht. Had een 75 D gekocht maar die zat perfect, zou een maat groter kopen dan dat je borsten uiteindelijk worden want ik het begin zijn ze gezwollen.

Groetjes lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb jullie raad maar opgevolgd en ben vandaag een sportbeha gaan kopen, de triumf tri-action. Heb een 75C genomen, hoop dat dit de goede maat is ^_^ . Toen ik ermee thuis kwam, heb ik meteen nog eens met zakjes water gepast en het viel heeeeel goed mee. Ik was bang dat ze te groot zouden zijn, maar nu vond ik de maat wel perfect. Tijdens het consult bij de pc was ik een beetje overdonderd, maar nu ik het op mijn gemak eens heb kunnen bekijken was het wel goed. Heel even dacht ik zelfs: 'ze zullen toch niet te klein zijn zeker'! Vreselijk hoe je constant zit te twijfelen hé.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Ik heb zelf 290cc gekregen en ben er nu al helemaal aan gewend. Je kunt altijd als er 2 maten worden geadviseerd de grootste nemen, want het went zo snel!!

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

groetjes lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Je hebt altijd wel een keuze denk ik hé. Als de pc een maat voorstelt, kan je altijd vragen of het groter of kleiner kan. Het is toch belangrijk dat je je er zelf goed bij voelt. Maar uiteindelijk heeft de pc veel ervaring en ik denk dat die er wel een goed oog in heeft wat mooi bij je lichaam past. Bij mij was de keuze van de protheses niet zo gemakkelijk omdat er nogal een verschil in grootte en vorm is tussen mijn borsten. dr D'Hondt heeft wel zijn tijd genomen om alles na te meten en de protheses te vergelijken. Ik krijg een verschillend aantal cc, maar ook een verschillend profiel. Hij heeft gezegd dat ik nooit 2 identieke borsten zou hebben maar hij ging zijn best doen en ik vertrouw ook echt 100% op hem. Ik hoop dat ik volgende week wakker wordt met mooie 'natuurlijke' :rolleyes: haha borsten.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Heb vanmorgen naar dr D'Hondt gebeld voor het juiste uur. Normaal zou ik om 9u15 geopereerd worden maar het is verzet naar 15u15. De anesthesist wordt dinsdag opgenomen in het ziekenhuis. Dan komt er een anesthesist van het ziekenhuis maar die kan pas vanaf 14u30. Valt wel tegen. Moet ik een hele dag nuchter blijven. Langs de andere kant kan ik 's morgens nog uitgebreid een badje nemen en mijn haar wassen. Wie weet wanneer kan ik dat weer zelf! Nog 5 daagjes! Gelukkig heb ik een druk weekend voor de boeg. Verjaardagsfeestje voor mijn kindjes. Dan kan ik mijn gedachten wat verzetten.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Morgen eindelijk 'DE GROTE DAG' :43: Gek genoeg heb ik nog geen last van zenuwen. Zal nog wel komen denk ik. Heb gisteren nog foto's genomen en dat was wel heel confronterend! Ben zooooooooooo blij dat ik morgen mooie boobies zal hebben. Van zodra ik er foto's van heb zet ik ze hier op!

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen he meid.

voor je het weet heb je ze,en voel je je op en top vrouw.

ben erg benieuwd wat je straks van je borsten vind.

succes he meis,

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fascia veel succes morgen!!! en ik zal de CC aan de PC over houden. De PC weet goed wat bij je lichaam past.

voor dat ik in deze forum was dacht ik dat de BV niet veel werd gedan door de vrouwen hier in nederland, maar ik heb me vergist. het gebeurd echt iedere dag. ik ben blij da ik niet de enige bent die ontevreden is over de borsten. Ik kan niet wachten op mij grote dag !!! fascia morgen is je dag leuk hoor. ik zal aan je denken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen. Nog één nachtje en dan is het zover.

Ik wou dat ik ook al zo ver was maar voor mij duurt het ook nog maar 10 dagen.

Ik kijk uit naar je verslag en naar je foto's.

Grtjs Greet x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey fascia,

Heel veel succes morgen!!

Ben vandaag nog bij dokter d'hondt geweest voor de 6 weken controle haha.

Morgen rond 16:15 wordt je wakker met hele mooie borsten en als je beesten hoort schreeuwen, dokter d'hondt heeft een stuk of 4 pauwen in z'n tuin zitten haha.

Ben benieuwd naar je verslag van morgen hihi

Groetjes Lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes :43: Yes :43: Yes :43:

IK HEB ZE!!!!!!!

Hier mijn verslagje:

De ochtend duurde vreselijk lang. Nog uitgebreid een badje genomen en om 13u30 was het dan eindelijk tijd om te vertrekken. Om 14u30 waren we daar, gelukkig geen files gehad. Om 15u mocht ik al mee en gek genoeg waren de zenuwen toen helemaal weg. Eerst foto's genomen en afgetekend.Dan met de anesthesist mee, een infuus geprikt, ging allemaal heel goed. Ik mocht mee naar de ok, op de stoel gaan liggen. De Fons zei slaapwel en weg was ik. Toen ik weer wakker werd lag ik in een verwarmd bed. Ik zag even alles dubbel :wacko: maar dat ging snel over en toen kwam mijn man al bij mij zitten. Ik had helemaal geen pijn en ook geen druk dus maar snel even onder de lakens gekeken of er wel iets zat! :6: En ja hoor daar waren mijn nieuwe boobs. En ik vond ze PERFECT! Niet te groot of te klein. Ik lag wel heel de tijd te rillen hoewel ik geen kou had. Veerle, de vrouw van de pc (wat een schat is dat!) zei dat het de spieren waren die terug begonnen te werken en na een tijdje was het ook over. Ik voelde me supergoed. Om 18u kwam Veerle zeggen dat ik naar huis mocht en hielp ze mij aankleden.

Terug thuis heb ik mij in de zetel geïnstalleerd en ik had nog steeds geen pijn of druk. Het enige wat ik voelde was de strakke tape die helemaal rond mijn lijf zit maar dit geeft eerder een veilig gevoel dan last. Voor ik ging slapen heb ik toch maar een pijnstiller genomen omdat ik verwachtte 's nachts toch pijn te krijgen. Maar ik heb goed geslapen, mijn bed een beetje hoger gezet. Vanmorgen een beetje pijn in mijn onderrug maar eens ik op was, ging dat snel voorbij. En ongelooflijk maar waar : ik heb nog steeds geen pijn! Heb ook geen pijnstiller meer genomen.

Het is dus echt supergoed meegevallen. En ik ben heel tevreden over mijn nieuwe boobs. Dr D'Hondt en zijn vrouw zijn echt schatten van mensen! Vriendelijk en heel gewoon, ze stellen je echt op je gemak.

Ik zal mezelf er echt aan moeten herinneren om het rustig aan te doen want ik voel me goed en stilzitten is niet echt mijn ding! Mijn man houdt me wel goed in de gaten dat ik niet te veel doe.

Dinsdag mag de tape eraf en dan zal ik mijn foto's erop zetten.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis(kom ff zo binnenvallen in je topic hahah) ik zien dat je geen pijn hebt geweldig is dat he,ik had ook nergens last van na mijn bv .

Ik kreeg wel last van die tape het ging vreselijk jeuken en mocht het dan ook na 4 dagen weghalen wat een opluchting was dat.

Nou meis geniet van je boobs en laat je lekker verwennen

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fascia,

Gefeliciteerd met je (.)(.) :43: Jij gister je operatie gehad! Ben blij dat alles goed verlopen is...en dat je geen pijn hebt! Ik ook niet en zoals je zegt, de verleiding is groot om meet te doen dan je mag! Verveel me trouwens ook dood! Maar inderdaad, ben blij als de tape eraf is...het zit strak, het jeukt....maar geeft wel een veilig gevoel! Wil er ook gewoon onder kijken...ben zo benieuwd hoe ze eruit zien!

Wanneer mag jou tape eraf? En zei dat je op je zij mag slapen als dat kan...heb je al op je zij gelegen?

Kus Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lot,

Is je tape er al af? Spannend zeker dat je ze nu in volle glorie kan bewonderen? Ben je tevreden? Ik moet nog wachten tot dinsdag. Ik heb nog niet op mijn zij geslapen want ik vind dat het met die tape heel erg trekt. Als die er af is ga ik het zeker wel proberen.

Vanmiddag ga ik met man en kindjes even winkelen. Ik kan zelf nauwelijks geloven dat het zo goed gaat. Voel me echt super. Moet er echt op letten dat ik niet te veel doe maar dat houdt mijn man wel goed in de gaten.

Groetjes, Fascia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Ja daar moet je echt mee oppassen hoor, ik voel me ook al super sinds de operatie, helemaal geen pijn gehad maar dan ga je toch meer dingen doen dan je eigenlijk mag.

Ik probeer er ook op te letten.

Veel winkel plezier! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verder van niemand gehoord hoe is het met eten. eten jullie alleen in het beging? wat kan je op de erste dag? in ieder geval zie ik dat jullie wel achter de computer zijn gekomen om te schrijven. maar je hoord ook verhalen dat je je armen niet kan tillen. hoe is het met tandenpoetsen? moet ook iemand anders voor je doen? sorry ik heb zo veel vragen .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.