Ga naar inhoud

Dagje weg na BV/borstlift


Aanbevolen berichten

In juli zal ik mijn borstvergroting krijgen met een borstlift. Nu willen wij een aantal dagen naar een pretpark met de kinderen. Het zal dan 12 dagen PO zijn. Het is meer een speeltuin dus zal niet in attracties gaan etc maar hoe is jullie ervaring na deze termijn? Is er bijvoorbeeld een grote kans dat ik niet zo’n hele dag kan volhouden qua conditie want lees dat je nog best wat vermoeid kan zijn? En zou ik dan wel een autorit van 5 uur kunnen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeka,

 

Dat hangt helemaal van je herstel af, maar ik weet -niet uit eigen ervaring- dat een borstlift geen kleine ingreep is. Ik denk dat er op het pretpark weinig pret voor jou zal zijn. Ikzelf ben nu 6 dagen PO van een dual plane borstvergroting en moet er niet aan denken om over 6 dagen met mijn kinderen in een pretpark te lopen EN nog eens 5 uur in de auto te zitten. Ik kan met 6 dagen PO nu nog enkel rondjes om het huis. Het is mij erg tegengevallen, al verschilt het per persoon. Ik zou het je iig afraden, ook als je sneller hersteld bent dan ik. Om de simpele reden dat je je lichaam niet te erg moet belasten en heel veel rust moet geven de eerste 2 weken. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeka, 

 

Ik denk idd zoals Sandra zegt dat het er echt helemaal aan ligt hoe snel je herstelt. Ik ben zelf op de 4de dag p.o voor 5 dagen naar texel gegaan met familie (lees 8 volwassenen en 4 kinderen). Ik vond dit erg goed te doen en een hele fijne afleiding juist. Moet ik er ook bij zeggen dat ik een droom herstel heb gehad, waarbij ik maar 2,5 dag echt "pijn" heb gehad. 

Ik hoop hetzelfde voor jou en dat je lekker paar dagen weg kan gaan. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jeka:

In juli zal ik mijn borstvergroting krijgen met een borstlift. Nu willen wij een aantal dagen naar een pretpark met de kinderen. Het zal dan 12 dagen PO zijn. Het is meer een speeltuin dus zal niet in attracties gaan etc maar hoe is jullie ervaring na deze termijn? Is er bijvoorbeeld een grote kans dat ik niet zo’n hele dag kan volhouden qua conditie want lees dat je nog best wat vermoeid kan zijn? En zou ik dan wel een autorit van 5 uur kunnen doen?

 

Hoi Jeka, ik ben nu 9 dagen po van alleen een vergroting. In principe gaat het goed ik kan weer veel zelf maar ik ben nog wel vermoeid na een dag gewone dagelijkse dingen. Autorijden is niet heel prettig met de gordel bij mijn borsten. Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, misschien wel naar iets dichterbij een dagje weg maar geen 5 uur rijden. Succes met je beslissing :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.