Ga naar inhoud

Even voorstellen


Rvm93

Aanbevolen berichten

Ladies,

 

Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben 25 jaar, koos tietloos en volg de opleiding HBO Verpleegkunde. Ik zit nu in mijn 2e jaar en werk daarnaast bij in een verpleeghuis in de weekenden. Ik ben al weken hier aan het rondsnuffelen op het forum waar ik geen genoeg van krijg. Erg leuk om alle ervaringen van iedereen te lezen. Maar ondanks dat ik al zoveel gelezen heb ik zou ik het fijn vinden als jullie, jullie ervaringen willen delen hier. Na lang gespaard te hebben ben ik er zeker van mijn 'boobies' te laten vergroten. Zoals ik al eerder zei heb ik zo goed als niks op de plank en ik kan niet wachten om heerlijk te kunnen shoppen zonder te hoeven kijken of een BH wel driedubbele vulling heeft... Of eindelijk eens een mooi setje kopen waar ik mijn vriend in kan verassen. Ik zou het heel lief vinden als jullie je ervaringen willen delen met mij. Waar heb je je boobies laten doen? En door welke chirurg? Ben je tevreden, noem maar op.

 

Alvast heel erg bedankt!

 

Liefs xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.