Ga naar inhoud

Orienterend


Evbeek93

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Eva en ik ben 25 jaar oud.

Ik ben me vooral nog aan het oriënteren. Ik ben al langere tijd aan het denken aan een BV maar mijn grootste struikelblok is dat ik bang ben om gevoel kwijt te raken. Ook ben ik wat zenuwachtig voor de narcose en weet ik nog niet zo goed hoe ik alles na de operatie moet doen aangezien ik alleen woon. Hoe hebben jullie dat gedaan?

 

Ik heb wel wat rond zitten kijken en klinieken die mij wel aanspreken en waar ik goede verhalen over hoor zijn Heyendael en Bauland en over Dr. Nio lees ik hier ook wel veel positieve dingen. Ervaringen zijn dus erg gewaardeerd. Zelf heb ik momenteel 75B/kleine C en zou ik dan voor een mooie volle maar natuurlijke D/E willen gaan.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom:)

Ik heb ook heeel lang getwijfeld maar nu de knoop is doorgehakt ben ik zo blij. Ik ben donderdag aan de beurt dus ervaring heb ik nog niet. Maar ga ik allemaal posten ;) ik denk zeker wel dat je iemand voor hulp moet hebben tegen die tijd hoor meis. Ik heb wel mensen om me heen die me kunnen helpen gelukkig. De eerste dagen kun je niet heel veel. Succes met oriënteren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Heb me inmiddels al wel een beetje verdiept en heb morgen men eerste consult bij dr Verdonck en over een paar weken bij Faceland en Wellnesskliniek. Ik wil je best op de hoogte houden! Er komt gewoon zoveel informatie op je af ook allemaal. Denk dat het wel heel lastig is als je alleen woont omdat ze zeggen dat je de eerste dagen echt niet veel kan.. wel lees ik hier en daar tips om op voorhand je kasten wat aan te passen waardoor je niet te hoog moet grijpen naar spullen? Denk dat je dit ook allemaal wel eens kan bespreken met je pc! Narcose komt echt goed, ben zelf een keer onder narcose geweest (voor nierstenen) gaat echt vanzelf, je bent zo weg voor je het weet en word wakker en het is gebeurt, dat hoor ik ook van vele. Bij sommige zoals onder andere Verdonck heb ik ook gelezen dat ze eventueel op voorhand al iets geven om wat te ontstressen waardoor je rustig en ontspannen de ok kunt ingaan.

 

xxx Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anissa,

heel graag! Wat je zegt, je leest soms zo veel verschillende dingen en er zijn zo veel opties.

Kasten aanpassen is wel een slim idee! Ik ga rustig nog eens verder neuzen voor meer slimme ideëen.

Fijn om te horen van de narcose! Heb je geen last gehad van misselijkheid daarna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Evbeek93:

Hey Anissa,

heel graag! Wat je zegt, je leest soms zo veel verschillende dingen en er zijn zo veel opties.

Kasten aanpassen is wel een slim idee! Ik ga rustig nog eens verder neuzen voor meer slimme ideëen.

Fijn om te horen van de narcose! Heb je geen last gehad van misselijkheid daarna?

Ben er zelf wel gevoelig aan dus toen hebben ze bij in het infuus iets van maagbeschermers gedaan en toen viel het best mee! Heb gewoon een beetje een zwakke maag dus klein beetje overgegeven maar kwam toen ook deels door de nierstenen, daar zijn de symtomen ook braken bij dus denk dat het wat samenhing daarmee. Was ook maar heel kort en na een paar uurtjes voelde ik me echt prima hoor, beetje slaperig dat is alles! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evbeek93:

Dankjewel!! :)

Jij heel veel succes morgen! Ik had al even snel door je topic gescrolt en ik ga je zeker volgen. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren en wat het resultaat gaat zijn!

Bedankt!!! Ik houd jullie op de hoogte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.