Ga naar inhoud

op zoek naar ervaringen met dr. Molderez


Maitee

Aanbevolen berichten

Hallo,:101:

 

ik ben Maite, 24 jaar en mama van een 2 jarige meid.

Zoals vele onder julle zelf wel zullen weten, had ik na de borstvoeding enkel nog theezakjes over.
Bij de meeste zijn het dan nog zakjes waar je lekkere thee van kan zetten, de mijne zijn helaas leeg en al een keer of 25 in water geweekt. :4:

 

Aangezien ik mij hier heel slecht bij voel en dus ook geen bikini aandurf of zelden tot nooit mijn bh uitdoe,

ben ik van plan om mijn tweeling tot zijn recht te laten komen dmv en borstvergroting.

ik zou van mijn huidige "a"(is ie eigl. niet, want in een gewone bh pssen ze niet, ik het enorm opgevulde en voorgevormde wonderbra's nodig die er helaas niet vaak in A zijn) naar een mooie volle C of kleine D willen gaan.

 

ik heb reeds een aantal opzoekingen gedaan, en mijn voorkeur gaat enorm uit naar Dr Christoph molderez in Geel/Kasterlee.
indien er hier dames zijn die ervaringen hier hebben opgedaan, dan mogen jullie ze heel graag met me delen, zowel positief en negatief.

wel moet ik hierbij vermelden dat wij het niet heel breed hebben, en dus kiezen voor een kliniek waar het op afbetaling kan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.