Ga naar inhoud

Annemieke : 20 april 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Annemieke

Aanbevolen berichten

Gast Annemieke
He Annemieke,

Hoe gaat het verder met je (.)(.) nog veel last van of valt dit mee?

Gr. Marianne

Hey Marianne,

Met mijn (.)(.) gaat alles goed. Ik heb er bijna geen last meer van. Van mijn rechter meer dan van de linker. Moet nog wel opletten met sporten en op m'n buik slapen, maar verder gaat het prima. Doet nog wel behoorlijk pijn als de hond er vol enthousiasme tegenaan springt met z'n kop... :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

nou annemieke het ziet er geweldig mooi uit!!!!

mooi resultaat!!

ik slaap heerlijk.......ook 1 keer per ongeluk op mijn buik, maar dat voelde goed.

ga nu volgende week donderdag super gelukkig op vakantie en ga genieten van mijn borstjes....wat dat aangaat zou ik wel topless willen,maar dat doen we toch maar niet :106:

rende laatst achter de hond aan en niks geen gewiebel en pijn, nou en daar hebben we het toch voor gedaan!!

de lttekens zijn nog wel ietsiepietsie gevoelig en inderdaad als bv de hond bij me op schoot springt enzo maar met bewegen heb ik geen centje pijn meer.

de bvk is de beste keus (op mijn gezin na natuuuurlijk) uit mijn leven geweest!! zou het zo weer doen.

als ik in de spiegel kijk voel ik me gewoon blij.

en als ik mensen in mijn omgeving zie met dikke boobs wil ik ze bijna gewoon adviseren om een bvk te doen hahahaha :125:

nee jij ziet er ook weer tiptop uit hoor en ga ook maar lekker pronken deze zomer!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies Annita heb ik ook! Heb me er stiekem toch wel op betrapt dat ik wel eens mensen zie lopen met de grotere boobs dat ik denk van, arme mensen, als ze eens wisten wat ze eraan konden doen. Maar het lijkt me ook een beetje stom om ze daarop aan te spreken, hihi! :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

dat heb ik ook de bvk had ik veel eerder moeten doen,heb ik geen seconde spijt van gehad.

wat betreft ik zie ook inderdaad veel mensen met grote borsten lopen en dan denk ik,o zo heb ik ook gelopen

het valt nu veel meer op dan voorheen

groetjes :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja! Dat heb ik ook! Dan zou je gewoon tegen mensen willen zeggen, hahaha!

En daarom heb ik soms ook moeite met het lezen van sommige verhalen in het BV-gedeelte, sommige vrouwen willen echt héél grote borsten, oh meisjes toch, weet waar je aan begint!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

daar ben ik het helemaal mee eens ze glunderen na hun bv,maar zou dat zo blijvenm.

ik hoop het voor ze,maar niet voor mij.

maar gelukkig is het hun eigen keus

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er maar geen rivaliteit ontstaat tussen de bv's en de bvk's. Ik snap het wel. Als ik een AA cup had gehad zou ik er ook niet blij mee zijn. Maar dat ze dan bijvoorbeeld naar een G gaan, zou mij helemaal niks lijken.

Wil niemand beledigen hoor :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, heel herkenbaar dit. Er staat nu ook een topic op dat vrouwen met een 'grote' bv geen passende bh's kunnen vinden. Nou, dat had ik ze van te voren ook wel kunnen vertellen. Maar ja, het is natuurlijk wel zo dat na een bv de boobs wel een stuk steviger zijn dan die hangende van ons. Lijkt me dus wel dat ze minder last hebben ervan.. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.. Als ik een cup AA had gehad, had ik ze waarschijnlijk ook laten vergroten.. Je wilt natuurlijk altijd hebben, wat je op dat moment niet hebt ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ja die topic had ik ook gezien... En dan denk ik: Ja ik wilde juist af van die 'tenten'! Naast natuurlijk alle fysieke klachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel begrijpelijk wat jullie schrijven, maar inderdaad een AA of A cup is ook niet bij iedereen mooi en BH's

shoppen is dan ook niet eenvoudig ;), je wil dan natuurlijk juist dat het wat groter oogt dus al heb je geen BH

nodig, je draagt er wel één (met vulling uiteraard, hahaha!).

Ik ben zelf van een kleine A naar een D gegaan die eerder ogen als een C-cup, ik vind ze helemaal prima.

Niet alleen jullie begrijpen het niet als iemand echt naar een F of een G wil hoor, ik zou dat zelf ook

absoluut niet willen. Gelukkig is er op het BV forum maar een enkeling met zo'n grote maat, de meesten komen

van bijna niks en zijn naar een C of D gegaan. Dat lijkt wel voor iedereen (BV of BVK) de ideale maat! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah, ja idd.. Als ik bij m'n vriendinnen rondvraag zouden zij ook het liefst allemaal een C of D willen.. Terwijl vroeger volgens mij nog de B-cup als ideaal werd gezien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Idd een C of D zou mij ideaal lijken, al kan ik me natuurlijk niet helemaal verplaatsen in hoe het andersom zou zijn.. (Al ben ik nu ook wel blij met mn C/D ;))

Maar als je helemaal naar een F/G wilt of misschien wel meer, dat kan ik me niet goed indenken, maargoed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

De laatste foto's die ik heb gemaakt zijn op 6 juli gemaakt, dus dat was 11 weken po. Vandaag is het precies 3 maanden geleden dat ik geopereerd ben. Ik zal volgende week ergens weer eens nieuwe foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de 3 maanden! Zal nu ook vast wel zo ongeveer een definitieve vorm gaan krijgen toch?

Las trouwens ergens in het complicatie topic dat je arinflor? hebt gesmeerd? Heeft dat nog geholpen met de blauwe plekken? Misschien dat ik dat ook aan ga schaffen dan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja dat werkte heel erg goed! Je moet het dan wel echt goed inmasseren, doet wel pijn, maar dan helpt het het beste. Ik heb heb eigenlijk alleen gebruikt voor m'n linkerborst: daar heb ik een nabloeding gehad dus die was echt pimpelpaars. Dr. Laban adviseerde ook arniflor (was ik toen al mee bezig ;)). Wel heel goed uitkijken voor je wonden! Daar mag het echt niet in komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He Annemieke,

Ik heb de formulieren gehad van de Bergmankliniek en er zaten ook recepten bij voor medicijnen.

Deze moet ik zelf ophalen had jij die ook gekregen?

En er staat dat ik een week van te voren Arnica druppetjes moet nemen en Vitamine C, maar ik dacht dat ik bij een van die andere meiden of misschien wel bij jou had gelezen dat het twee weken van te voren was. Zou toch ook geen kwaad kunnen twee weken van te voren?

Die formulieren geven je wel het gevoel dat het dichter bij komt. :D

Ik heb er zoveel zin in!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marianne!

Ja, dan komt het echt dichtbij he! Ik ben een week van te voren begonnen met arnica en vitamine C. Je krijgt van de vitC een afgepaste hoeveelheid mee van de apotheek, maar het kan inderdaad geen kwaad om daar eerder mee te beginnen. Helpt je weerstand te verhogen. Wat ook echt belangrijk is (teminste bij mij werkte dat heel goed) dat je een paar weken van te voren begint met echt voldoende te slapen en heel gezond eten (dus net iets meer groete en fruit). Dan weet je zeker dat je weerstand optimaal is als je onder het mes gaat!

Heb je je menu al uitgekozen ;)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Annemiek,

Jij hebt ook schijven aan de onderkant van je borsten gehad toch? Leek het toen bij jou ook net zo dat er een soort van 'richel' onder de onderkant zat? Heb nu namelijk echt een richel/inham onder m'n gehele borst, met die schijf erboven :S...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

I'm back :ph34r: . Ben een week op vakantie geweest, maar ben nu weer in 't land. Alles gaat hier prima, geen last van m'n borsten, behalve als ik te lang op m'n buik lig. Merk dat ze nog steeds van vorm veranderen en dat de richel die ik aan de onderkant heb (het is zeg maar, als je over m'n ribben naar m'n borst gaat geen vloeiende overgang, maar dan voel je de rand van het klierweefsel zitten) links al behoorlijk minder is geworden. Rechts trekt ook langzaam weg, even als de rimpels die ik daar aan de onderkant had zitten.

Setteh, ik geloof dat jij het over die richel had? Die had ik dus ook, eigenlijk zodra de zwelling weg was kon ik die voelen. Daar zat inderdaad een harde schijf boven, maar die is nu weggetrokken.

Ik zal binnenkort echt nieuwe foto's gaan maken, ik vergat het elke keer, of had geen zin om me uit te kleden. Kan ik zelf ook weer eens zien hoe het verandert is ;).

Cee, PB met ww is verstuurd!

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.