Ga naar inhoud

Voorstellen


Joyce1990

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

ik ben joyce 27 jaar en moeder van 2 prachtige kinderen. Meisje van 2 en jongetje van 11 maanden.

 

Via een vriendin hier op het forum gekomen, aangezien ik eind volgend jaar graag mijn borsten wil laten doen en hier vast wat adviezen en ervaringen op kan doen. 

 

Ik had voor de zwangerschappen geen grote borsten 70b maar wel vol dus was er altijd best tevreden over.

 

Tijdens mijn zwangerschappen en het borstvoeding geven kreeg ik een hele

mooie volle d cup was daar erg tevreden over. 

 

Na mijn zwangerschappen en het borstvoeding geven zijn mijn borsten leeg gelopen en moet ik nu dus wil ik een beetje borsten hebben in een shirt een push up aan. Ook is mijn linker borst een stukje gedaald en is de onderkant van mijn linkerborst nu zo’n 2cm lager als de rechter. 

 

Nu gaan wij van de zomer voor het eerst na mijn zwangerschappen weer op vakantie en ik kijk er  dus enorm tegen op dat ik de hele dag in een bikini moet lopen...

 

ik hoop dat ik hier een hoop informatie en ervaringen mag lezen en dat ik zo over 1,5 jaar goed voorbereid een besluit kan maken over wat ik precies wil! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.