Ga naar inhoud

Vraag mbt douchen


Aanbevolen berichten

Hoi! even een vraagje.. ik ben 3 dagen terug geopereerd en de "witte pleisters" mocht ik er dus gisteren afhalen (de hechtingpleisters niet uiteraard). Maar hoe doen jullie dat met douchen? Ik vind het toch behoorlijk lastig om mn hechtingpleisters zo min mogelijk nat te maken. Ook zit er rond mn borsten nog erg veel van dat 'roze spul'. Wat ik er denk ik alleen afkrijg met heel veel schrobben. Maar dat is nog allemaal erg pijnlijk. Hebben jullie mss wat tips voor het makkelijk te maken met douchen? En mag je gewoon zeep gebruiken? Alvast bedankt voor jullie reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik mocht gewoon douche met de hechtpleisters. Bij mij was er niks gezegd dat ik ermee moest opletten. Ze zijn ook gewoon netjes blijven zitten tot ik op controle moest twee weken later. Toen zijn ze er voorzichtig afgehaald door de verpleegkundige.

Het rode spul gaat er vlot af met wat zeep. Nu had ikzelf alleen het rode spul echt weggewassen waar het op zichtbare plaatsen zat. De rest ging er bij het douche vanaf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.