Ga naar inhoud

Wie wil mijn vragen beantwoorden?


Gast roxy

Aanbevolen berichten

mensen ik heb het gevoel dat ik me berichten nie goed invoer of niemand wil gesprekken met me delen??

ik ben zo bang en zenuwacgtog ik heb zo veel vragen???

is er iemand die mij ken helpen???????

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi daantje..

eerst effe zegge dat ik jou borsten helemaal geweldig vind ohh wat zijn ze mooi ..

ik ga voor 375cc dat vonde de meeste al heel wat maar die van jou helemaal top hihi..

jh ik wil zo veel weten weet jij byv na hoeveel weken je weer ken sporten de een zegt 6 de ander 8 weken ??

en hoe zit het met de zon??

liefs roxy lief dat je reageert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Ontzettend bedankt voor je compliment!! Ik ben er zelf ook ontzettend blij mee en heeeeel zuinig op hihihi..

Wat betreft het sporten is het vaak na 6 weken. Heel rustig aan beginnen en door je lichaam goed in de gaten te houden merk je al heel snel wat teveel voor je is.

Wat de zon betreft, zou ik er met blote borsten de eerste 6 weken ook uit blijven. Je littekens zou ik het eerst half jaar niet blootstellen aan de zon of zonnebank. Je kunt ze afplakken of een hele goed sunblock gebruiken. Al moet ik wel vertellen dat ik na een week alweer onder de zonnebank ging. Wel met sportbh en een handdoekje erover. Mijn herstel is super verlopen en ik heb eigenlijk nergens last van gehad. Wellicht scheelt dit van persoon tot persoon.

Als je meer wilt weten hoor ik het wel!!

:35:

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo hahah jah denbk dat ik dat dan gewoon doe ik hou wel van me kleurtje en sporten moet ik maar aanvoelen dan!!

kon jij al snel stofzuigen ????

mijn werk is veel met de stofzuiger ik heb 3 weken vrij genomen zou dat voldoende zijn denk je??

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat sporten betreft, ik zou na 6 weken rustig beginnen. Mijn PC zei ook dat ik zeker niet gelijk moest gaan golfen of tennissen. Nu doe ik dit geen van beiden, maar als juf hang ik regelmatig in de touwen of ga ik koppeltje duikelen in de ringen. Dit ga ik ook pas weer doen na de zomervakantie.

Ik ga na een goede 6 weken op vakantie en dan kon ik gewoon weer zwemmen enzo. In de zon zal ik ook zeker de factor 50 van de kinderen gaan smeren mocht ik topless gaan zonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stofzuigen is wel erg belastend voor je borsten althans de spier die daar loopt ik zou het even aankijken maar wat mijn pc zei was dat ik dat niet mocht doen zoiezo de eerste 4 weken niet

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh dat komt nie goed out hihi ik heb drie weken vrij maar ik mag wel rustig aandoen daarne maar moet wel aan de slag rustig aan..

ik zie dat jij net pas bent geweest hoe ging het viel het mee tegen??

vertel hihi..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zeiden ze juist dat je vooral op signalen van je eigen lichaam moet letten e zolang je geen hoogpolig tapijt gaat stofzuigen waar je heel veel kraht bij moet zetten het best kan. Bij pijn alleen altijd stoppen. Je lichaam geeft wel aan wat ze aankan en wat niet volgens haar.

Ik ben zelf nog geen dag PO dus moet het allmaal zelf nog ervarn. Voel me nu best ok, wel druk op mijn bosten maar best te hebben.... en niet meer misselijk geweest, alleen heel even toen narcose uitgewerkt was, maar was na 10 minuten weg.

Hopelijk kn ik en beetje slapen vannacht...

Succes met je vragn verder, en inderdad stel maar raak!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

hoe is het met je vrouwtje gaat het een beetje ik had helemaal nie opgelet hihi ik zag nie dat ej dag gister was!!

is het mee of tegen gevallen!!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Roxy,

ik ben inmiddels 5 weken PO, ik stofzuig weer sinds 1,5 week, maar alleen plafuizen, boven hebben wij vloerbedekking en dat doe ik nog steeds niet......kun je echt voelen aan je borstspier......

maar goed, ik heb de protheses onder de borstspier, als jij ze erboven krijgt kun je alles wat eerder.

sporten begin ik eind mei weer mee, dat is dus 8 weken na de operatie.......ik wil echt niet riskeren dat ik iets overbelast.

fietsen doe ik elke dag, elke dag 20 km, dus een beetje sporten doe ik nu al......

slapen zonder sportbeha kan na 4 weken weer, op mijn zij liggen kan ik weer sinds een halve week.

mijn borsten worden de laatste dagen ineens een stuk zachter, ik heb eigenlijk geen pijn meer, af en toe een steekje, maar goed.....ik heb altijd overal al pijntjes gehad, dus ik betwijfel of dat met de BV te maken heeft.

ik voel me verder echt hartstikke goed.....ik kan op het sporten na, en vloerbedekking stofzuigen alles weer.

alleen zwaar tillen, dat doe ik nog steeds niet en daar wacht ik ook nog wel een tijdje mee.....

succes met alles.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi amidi

nou gelukig heb je nergens meer last van kan nie wachte tot het momont bij mij aan breekt dat ik dat ken zegge hihi..

na hoeveel weken raad je me aan nieuwe bhs te kopen??

ik zou het zonde vinden als ik nieuwe koop en dan weer weg ken geven omdat ze geslonken zijn..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

Dat ligt heel erg aan je zwelling... Maar ik zou toch zeker 3 a 4 weken wachten om ze echt te kopen. Het is zonde van het geld, maar o zo verleidelijk!!!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ..

jah dat lijkt mij ook dus na 4 weken ken je ook je borsten op meten bij de lingery zaak dan zit je al aardig op je maat??

ik zou ook eerst bij bruno gaan maar omdat ik het toch te ver vind ben ik dicgter bij huis op consult gegaan aardige man he !!

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Roxy,

nou, ik was gisteren 5 weken PO en heb eergisteren nieuwe beha's gekocht.

5 weken na de operatie......ik kan me niet voorstellen dat mijn borsten nu nog erg veel gaan veranderen.

ik heb trouwens vanaf het begin dezelfde maat gehouden, ik had direct na de BV cup D en heb dat nu nog steeds, ze zijin alleen wat gezakt en zachter geworden, maar de maat is niet verandert.

dus ik denk dat jij nu zo'n beetje kunt beginnen met winkelen, jij bent tenslotte ook al een maand op weg.

liefs

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

nee wijfie ik noet nog een maand wachten hihi ik moet volgende maand onder het mes hihi..

ik ken nie wachte heb er zon zin in..

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxy,

ooh ja, ik zie het, ik had het verkeerd gelezen......jij moet nog geopereerd worden.......

spannend hoor......:-)

nou, dan heb je nog ruim voldoende tijd om alles uit te zoeken en op dit forum allemaal tips te vragen.

ik heb erg veel aan het forum gehad......erg fijn, dat je zo ervaringen kunt delen met anderen die hetzelfde meemaken.

liefs,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi roxy,

ik zit ook in de schoonmaak sector net als jij ik krijg van het werk ook maar 2 weken maar ik wordt donderdag 25 juni geopereerd en als je dan tel heb ik eigenlijk 17 dagen rust en dat heb ik dan ook aan mijn pc gemeld en zei vertelde mij dat dat gaat maar dat je wel moet luisteren naar je lichaam ik hoop dat het lukt en dat ik mijn werk terug aan kan.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dydy

ik heb met me werk om de tafel gezeten en ik kreeg goed nieuws ik maag de ziektenwet in dus

kost het me zelf ook geen vakantie dagen maar heb wel om ze een beetje

tegemoet te komen er een week aangeplakt voor me zelf dus ben in totaal 4 weken nie aan het werk..

iedereen raden me af om na 2/3 weken al aan het werk te gaan dus heb het gelukig kunne veranderen..

zo je zit vlak agter mij met je operatie ik laat je zoiezo alles weten en mischien ken je daar wat mee..

liefs roxy....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das beter 4 weken!

Ik heb zelf echt 6 weken niks gedaan in het huishouden zeker stofzuigen en dweilen niet,had zelf zoiets van er staat 6 weken voor dus laat die ook maar nemen om geen zwaarder huishoudelijk werk te doen.

Wat zijn 6 weken als je iets zo graag wilt en zo veel geld voor betaald is.

Maar goed je moet natuurlijk wel in die gelegenheid zijn ;)

Ik las dat je ook bij Mediconsult geholpen gaat worden bij prive kliniek topic,daar ben je in goede handen :D

Ik ben er ook geholpen en ben heel tevreden echt aardige en kundige mensen daar!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi roxy,

alvast bedakt voor je reactie. zit jij in de prive schoonmaak?

ik wel en om daar lang verlof te krijgen is echt niet simpel hier bij ons.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi :101:

ik werk in een hotel en doe alle openbare ruimtes best zwaar dus maar meer als 4 weken ken ik egt geen vrij krijgen zitte midden in de zomertijd dan!!!

ik kijk het wel aan en zal goed na mijn lichaam luisteren ik zal gewoom gewoon alles rustig aan moeten doen maar dat heb ik allemaal aangegeven ik heb gelukig heel meegaande collegas.

ohh het komt zo dichtbij nou nog maar 2 weken ohh spannent.. :106:

liefs roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

hee rox!!

je weet dat als je wat kwijt wil dat je megewoon een berichtjemoet sturen toch?

zal ook je topic even volgen!!

dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel lieverd ..

zal ik zeker doen ik haal zoveel dingen in me hoofd om maar nie teveel aan me bv te denke me vriend zal wel

helemaal gek worden hahah..

lies roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.