Ga naar inhoud

xxlisan : 26 april 2018 : Dr. Koeijers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Ik ben 26 april geopereerd door dokter Koeijers bij Kliniek Veldhoven. Eerst had ik een consult, zo'n 6 weken van te voren. Dit was mij er goed bevallen. Ik heb namelijk 2 erg verschillende maten borsten. Ik had uitgelegd wat mijn wensen ongeveer waren en hij bestelde 6 verschillende maten voor mij, op de operatiedag zelf zou hij kiezen wat het beste bij mij en mijn wensen paste.

 

Toen de dag zelf was ik suuuper zenuwachtig. Ik had allemaal horror scenarios in mijn hoofd. Maar gelukkig waren de verplegers allemaal heel erg lief en hielpen ze mij supergoed. Toen ik er was ging het allemaal heel snel en voordat ik het wist werd ik alweer wakker. Ik moest letterlijk huilen, van geluk, blijdschap en trots op mezelf dat ik had doorgezet (want tot de laatste seconde twijfelde ik! Niet per se over de borstvergroting zelf, maar of het allemaal wel goed ging komen, geen lelijke littekens of rare vormen ofzo). Ik heb aan de ene kant 270 cc gekregen en aan de andere kant 330 cc. Echt een enorm verschil in maten dus! Helaas was ik die dag erg ziek van de narcose, iedereen kon lekker op tijd weg en ik heb wel 7 uur lang in de uitslaapkamer gelegen. Dat was heel erg jammer. Wel heb ik top verplegers gehad en mijn dokter zelf is echt een superlieve man! 

 

Ook de dagen erop was ik erg misselijk van de pijnstillers, maar zonder pijnstillers kon ik ook weer niet. Want echt, ik heb énorme pijnen gehad. Vooral in de borst waar 330 cc is geplaatst. Je kan het vergelijken met enorme spierpijn. Ik had het idee dat mijn borsten eruit knalden haha. En ze zien er de eerste paar weken echt niet uit! Ze zijn groter ja, dat gelukkig wel, maar hele rare vorm en enorm hard. Ze moesten nog echt goed inzakken en zachter worden nog. Ik heb ook wel echt 2 weken met pijn op bed gelegen. Zonder goede hulp was me dit nooit alleen gelukt. 

 

Nu, een paar maanden verder, ben ik er super blij mee! Ze zijn precies zoals ik wilde, allebei een stukje groter en dezelfde cupmaat haha! Want het was vroeger erg moeilijk om een bh te kopen, laat staan een bikini! Maar nu is het juist een feestje! 

 

Wel wil ik tegen iedereen zeggen die twijfelt; denk er goed over na! Je denkt altijd van "oh joh het zal wel meevallen met de pijn", dat dacht ik ook. Maar echt, zorg dat alles goed geregeld is minimaal 2 weken na de operatie. Vraag vrij van werk en zorg dat er iemand is die je kan helpen. Stofzuigen, eten koken, bed opmaken, douchen en zelfs aankleden gaat écht moeilijk. Maar je krijgt er wel iets heel moois voor terug voor de rest van je leven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.