Ga naar inhoud

Net een ingreep gehad, even voorstellen!


Aanbevolen berichten

Hai,

Ik ben Kaatje en heb net een tepehofverkleinging gehad. Heel spannend vond ik het. NU nog afwachten of het mooi wordt...

Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen. Klopt het dat de tepelhof nooit echt helemaal rond te krijgen is?

 

En wat doen jullie met littekens? Scarban of Dermatix gebruiken las ik? Wat heeft jullie voorkeur?

 

Veel groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag Kaatje,

 

Ik heb in oktober een tepelhofverkleining laten doen bij Zipper Clinics. De PC zei dat het tepelhof een rekbare huid is, dus de tepel wel weer wat groeit. Helaas heb ik ook nog best opvallende littekens (witte omlijning). Ik heb de tepel redelijk lang ingetapt, dit omdat het de spanning van de tepel zou verminderen. Daarna enkel vaseline. Ben aan het kijken naar medisch tatoeëren, dit zou een mooi resultaat geven. Wat vind je er tot nu toe zelf van?

Mijn tepels zijn overigens wel mooi rond geworden. 

 

Groetjes,

Anna 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 25-4-2018 om 21:48, kaatje12 zei:

Hai,

Ik ben Kaatje en heb net een tepehofverkleinging gehad. Heel spannend vond ik het. NU nog afwachten of het mooi wordt...

Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen. Klopt het dat de tepelhof nooit echt helemaal rond te krijgen is?

 

En wat doen jullie met littekens? Scarban of Dermatix gebruiken las ik? Wat heeft jullie voorkeur?

 

Veel groetjes!

Hoi Kaatje,

Hoe is het nu met je littekens? Is het naar wens geworden? Ik ben ook aan het nadenken over een tepelhofverkleining in combinatie met een borstvergroting. 

Kun je me wat meer vertellen over hoe jij tot je besluit bent gekomen en hoe je de juiste arts/kliniek hebt gevonden?

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.