Ga naar inhoud

Voorstellen


mama20

Aanbevolen berichten

Hai iedereen,

 

Ik ben een moeder van 2 kinderen en zit eraan te denken om een borstvergroting te nemen. Ik zit nog in de orientatiefase en dat is ook de reden dat ik me op dit forum heb geregistreerd. Ik wil graag zien hoe het bij anderen is gegaan en wat hun overwegingen waren bij het nemen van ene vergroting. Daarnaast ben ik benieuwd naar ervaringen met de verschillende klinieken. 

 

xxx

m

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

@mama20 Ik heb een bv gedaan afgelopen april omdat ik echt niks had en mij niet vrouwelijk voelde. Ik ben bij Dr. Demeyere geweest en ik had er echt een hele goede ervaring mee. Hij is van het natuurlijke resultaat en liefst voor de spier. Ik heb ook alles aan hem overgelaten (grootte vd prothesen, voor/achter de spier) zolang het maar natuurlijk bleef. Echt een bijzonder lieve man die je heel erg gerust kan stellen als je bang bent of zenuwachtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.