Ga naar inhoud

NBeestje : 23 april 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hoi Ninabeestje,

 

Het ziet er prachtig uit.

 

Ik heb 2 dgn geleden een borstvergroting gehad bij de Velthuis kliniek, maar het voelt nog als een blok beton en nog veel pijnstillers nodig. Gevoelloze tepels ook. 

Is het gevoel bij jou al weer terug?

Rustig aan doen maar. 

Groetjes Fab

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Fab:

Hoi Ninabeestje,

 

Het ziet er prachtig uit.

 

Ik heb 2 dgn geleden een borstvergroting gehad bij de Velthuis kliniek, maar het voelt nog als een blok beton en nog veel pijnstillers nodig. Gevoelloze tepels ook. 

Is het gevoel bij jou al weer terug?

Rustig aan doen maar. 

Groetjes Fab

Hoi,

 

Nou mijn borsten zijn ook nog hard hoor en het gevoel is ook nog niet helemaal zoals het hoort te zijn.

Ik ben vandaag zonder pijnstillers en dit gaat goed, ff volhouden geduld is een schone zaak hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond allemaal,

 

Vandaag 8 dgn po!

Ik heb geen pijnstillers meer nodig heb alleen nog zo’n strak gevoel over mijn borstkas.

Mijn gevoel in mijn borsten is ook nog een beetje vreemd alsof ze slapen.

Op mijn borstbeen zit onderaan ook nog vocht staat ook echt op spanning daar.

Moet wel opletten met mijn bewegingen anders doe ik snel teveel, maar gelukkig geven de borsten het wel aan als het teveel wordt.

Ga nu me tweede week thuis in wat is dat toch saai als je normaal veel werkt enzo.

Gelukkig is dit forum er nog die helpt me wel erdoor heen hahaha.

Had een mooie bikini besteld op AliExpress denk neem de grootste maat, nou hij kwam binnen vandaag en ze passen er niet eens helemaal in hahahaha. Dat luxe probleem had ik vroeger niet toen moest er juist extra vulling in!

Maar gelukkig kan het net had hem

bij Diana gabriels op insta gezien van Tommy hilfiger en hij is echt super voor 8 euro.

 

fijne avond nog!

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.