Ga naar inhoud

mi1234 : 21 december 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@mi1234 

haha graag gedaan. 

Ooh weten ze er wel vanaf degene met wie je kerst viert? Dat scheelt al hoor. Zeker als je met het eten alleen hoeft aan te schuiven ;) 

mee helpen zou ik je afraden. 

 

Ja ik had veel aan mijn buikspieren want je kunt je niet afzetten met je armen. Benen kan ook helpen. 

 

Ooh dat is wel voldoende denk ik. Alleen zware orders mag je niet en schakelen in de auto vond ik nog echt verschrikkelijk.

 

mijn mama en vriend hielpen mij met haren wassen ;) na die 2 weken doe je gewoon je hoofd kantelen naar schouders en kan het prima. 

 

Ooh komt goed hoor! Is ook spannend maar achteraf ben je blij :P 

Ja ik zal je toevoegen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-11-2018 om 17:26, Ellen125 zei:

@mi1234 

haha graag gedaan. 

Ooh weten ze er wel vanaf degene met wie je kerst viert? Dat scheelt al hoor. Zeker als je met het eten alleen hoeft aan te schuiven ;) 

mee helpen zou ik je afraden. 

 

Ja ik had veel aan mijn buikspieren want je kunt je niet afzetten met je armen. Benen kan ook helpen. 

 

Ooh dat is wel voldoende denk ik. Alleen zware orders mag je niet en schakelen in de auto vond ik nog echt verschrikkelijk.

 

mijn mama en vriend hielpen mij met haren wassen ;) na die 2 weken doe je gewoon je hoofd kantelen naar schouders en kan het prima. 

 

Ooh komt goed hoor! Is ook spannend maar achteraf ben je blij :P 

Ja ik zal je toevoegen.

 

xx

 

Ja de mensen waarmee ik kerst vier weten het, maar niet iedereen weet het waarmee ik oudejaarsavond vier dus ik probeer een inschatting te maken tot waar ik toe in staat ben na 11 dagen... Even afwachten dus. 
 

Ik ga je foto's bekijken 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2018 om 17:01, mi1234 zei:

 

Wauw super fijn je snelle reactie en zo uitgebreid! Pff laat ik nu net 4 dagen voor kerst geopereerd worden haha. Maar ach, dat wist ik van tevoren en ik heb het er voor over. Buikspieren ga ik nu extra hard trainen komende weken voor de operatie, goed dat je het zegt! Ik ben ook mijn rug goed aan het trainen, ze zeggen dat dat ook belangrijk is. 

 

Ik heb inderdaad ook 15 dagen vrij en een kantoorbaan, dus als ik jou zo hoor heb ik daar een goede keuze in gemaakt en lijkt me dat ik na 3 weken wel een weekendje weg kan. 

Douchen wordt inderdaad nog een hele uitdaging zeg, jeetje... Ik zal maar een extra fles droogshampoo aanschaffen haha. 

 

Ik kijk er echt heel erg naar uit, maar vind het ook mega spannend worden nu. Ik wordt op 21 december geopereerd. Ik kijk heel erg op tegen de narcose en de zenuwen die dag/week... Maar goed, daar moet ik even doorheen. Ik krijg 300 cc mentor en kom van AA, ik ben zeer benieuwd. Wat was jouw beginsituatie en hoe veel cc heb jij genomen? Heb je misschien foto's die ik mag zien? Ben jij ook na 2 weken bij hem op controle geweest of bij je huisarts?

 

Groetjes

Heei!

Heb je ondertussen ook gekozen voor wat voor profile je gaat van de mentor 300 cc? Heb je al veel zenuwen voor de operatie of valt het nog mee? Ik word morgen geopereerd door Verdonck maar heb nog niet echt zenuwen, alleen voor het infuus! Las dat jij hier ook erg tegenop zag. Die laatste 2 weken aftellen vliegen echt voorbij!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.