Guest lunita Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Hallo, Leuk dat er een nieuw forum is! Ik ben lunita, ben 25 jaar heb 2 lieve jochies 6 jaar en een kleine van 16 maanden en een schat van een vent! heb me eerste BV al 9 maanden geleden gehad, helaas met een complicatie. (borstplooi kapot gemaakt door chirurg) Nou wil ik voor een 2de gaan bij een andere arts. Hoop dat iedereen snel overkomt naar dit forum, ziet er op en top uit! mijn complimenten aan ierdereen die er aan heeft gewerkt!!!!!!!! groetjes lunita XXX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Welkom! Heel vervelend wat je gebeurd is, maar wat houdt het precies in?Heb je ook een foto album??GroetjesMiranda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anique88 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 haj lunita;ik lees dat je borstplooi kapot is gemaakt door je chirurg;Wat is er dan aangedaan kwa medische behandeling?(of evt klacht?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pacha Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 he meis ben er ook hoor ,goede site hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts