Ga naar inhoud

Even voorstellen :)


Hillise

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik ben Hillise, 32 jaar en mama van 2 zonen. 

Vroeger had ik een volle b-cup, maar door de zwangerschappen is daar spijtig genoeg niet zo heel veel van over gebleven. Nu heb ik een kleine b of a-cup, afhankelijk van het merk. Persoonlijk vind ik grote borsten heel mooi. Mijn man is ook een echte borstenman. Hij zegt steeds dat hij me mooi vindt zoals ik ben, maar ik word toch behoorlijk onzeker door mijn borsten. Ik wil zo graag een mooi uitgesneden truitje of t-shirt kunnen aandoen, zonder het gevoel te hebben dat er niets zit. :blush:

 

Dat ik in de toekomst een borstvergroting wil laten doen, staat vast. Alleen zie ik door de bomen, het bos nog niet:lol:. Ik zou hier op het forum graag meer te weten komen over klinieken, artsen, soorten protheses, maar vooral ervaringen lezen en voor en na foto's bekijken, deze laatste vind ik niet zo gemakkelijk op het internet. En dan hopelijk mezelf volledig kunnen oriënteren en ervoor gaan!!  

 

Groetjes

Hillise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.