Ga naar inhoud

Annet : 3 januari 2011 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik krijg 3 Jan mijn nieuwe borsten door dr laban.

Ik ben alleen erg aan het twijfelen van de hoeveelheid cc. Hij zegt tussen de 350 en 400 cc.

Nou vind ik 400cc zo veel voor mijn gevoel dan. Ik heb van mezelf een kleine B

Heeft er iemand van jullie ook 400cc en het bij dr laban laten doen?

hoor het graag,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Annet,

Welkom hier op het forum ! spannend zeg dat is maandag al, ik ben woensdag 5 jan aan de beurt bij dkr Plovier!

Welke cupmaat wil je en hoe groot ben je? ik ga ook rond de 350/400 krijgen ik wil op een grote c kleine d uitkomen!

In de gallerij staan wel wat fotos van borsten door dkr laban!

Veel plezier hier op het forum:D

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Annet,

Welkom hier op het forum ! spannend zeg dat is maandag al, ik ben woensdag 5 jan aan de beurt bij dkr Plovier!

Welke cupmaat wil je en hoe groot ben je? ik ga ook rond de 350/400 krijgen ik wil op een grote c kleine d uitkomen!

In de gallerij staan wel wat fotos van borsten door dkr laban!

Veel plezier hier op het forum:D

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Ja super spannend!!

Ik ben best lang 1.84 en weeg 69 kg dus daarom had hij tegen mij gezegd dat ik wel 400cc kon hebben. Ik kom dan op een D / DD

ik wil het wel natuurlijk houden niet te groot maar natuurlijk ook niet te klein in verhouding.

Ben ook zenuwachtig voor de narcose!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Annet,

Ik ben 6,5 week geleden ook geopereerd door dr. Laban. Tot nu toe ben ik nog steeds super tevreden!

Ik vind het een rustige, aardige man die erg goed kijkt naar alle verhoudingen. Dus denk niet dat je bang hoeft te zijn dat het te groot wordt! Ben benieuwd naar het resultaat!

Heel veel succes morgen he! :71:

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Annet

ik denk niet dat je angst hoeft te hebben bij het horen van 400cc,je hebt al een B van jezelf,dus dat word enkel maar mooi opgevult met die 400cc.

weet dat Missheidi ook 400 heeft gehad,haar foto,s kan je zien in de gallery,en als je er meer van wilt weten,even een pb,tje doen naar haar?

wil je ook meteen even sucses toewensen,zet m op! gaat mooi worden hoor,vertrouw je arts maar :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij 1.84m en 69 kg kan je 400cc goed hebben. Voor 1.68 en 55kg vind ik het echt veel en veel te veel. Buiten proportie. Ik ben zelf iets langer en wat lichter dan jij en ik heb 200cc gekregen. Meer was niet mooi geweest. Persoonlijk vind ik alle BV's van Plovier wel mooi gedaan, maar ik vind hem per definitie heel veel cc plaatsen. En de meeste BV's die heeft heeft gedaan en waar ik de foto's van heb gezien vind ik echt echt te groot in vergelijking met het lichaam. Ik heb bij hem het idee dat hij van grote borsten houdt en dat dan ook maar op al zijn patienten 'plakt'.

Maar goed, smaken verschillen! Voor ieder wat wils. Het is morgen al, dus veel sterkte en succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Annet,

Hoe is het gegaan? Je hebt het er iig opzitten! Gefeliciteerd!

Ik heb links 260cc en rechts 240cc... Vanwege klein verschil qua grootte. Nu zijn ze precies even groot!

Das heel wat minder dan wat jij hebt, maar ik ben 1.73 en 50kg. Dus ook een hele andere verhouding. Was zelf ook wel eens bang dat het te groot werd, maar het is zo mooi in proportie nu! Ook vind ik het er zelf erg natuurlijk er uit zien.

Laat je snel weten hoe het is gegaan?

Succes met je herstel!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey annet je hebt je boobies nu als het goed is ben benieuwd naar je verslagje:D

klopt wel dat plovier van de grotere borsten is hoor maar dat zijn de patienten die bij hem komen natuurlijk ook wij kiezen zelf de maat tenslotte, ik was eerst bij dkr maas en die wilde mij dus geen volle c geven hij vond dat te groot! hij zei, ik ben van de kleinere borsten nouja ik betaal tog wel veel geld en wil dan ook echt de borste waar ik van droom hihi :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.