Ga naar inhoud

Dr Hubert Tytgat - Mommy makeover


Tascha2211

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Dames,

 

Even voorstellen :) Ik ben nieuw hier, ben een mama (Tascha) van 3 lieve schatte ( 3 - 6 - 8jaar).

Jullie zullen het verhaal al kennen waarschijnlijk. Ik voel me slecht in men vel, mijn buikje en men borsten.

Heb drie zwangerschappen achter de rug, heel zwaar geworden tijdens de zwangerschappen ( uitrekken van vel)

Zou zo graag men buikje willen laten doen en men borsten, niet dat ze zo klein zijn maar zijn zo slap en soft geworden. Moet altijd een Push-up (85c) aan doen dat je het niet ziet. Daar zou ik zo graag verandering willen in brengen.

Nu heb ik Maandag 09/04/2018 een Afspraak bij Diana Gabriel (Barendrecht) en Donderdag 12/04/2018 Dr Hubert Tytgat (Wellness Kliniek).

 

Wie raden jullie aan van deze 2 ? Op wat moet ik letten? Heeft iemand ervaringen met deze klinieken en deze dokter (Dr Hubert Tytgat)?

 

Zou leuk zijn dat ik zoveel mogelijk info van jullie krijgen, alvast mercikes iedereen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.