Ga naar inhoud

Cenz : ? maart 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Gast Cenz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Een jaar geleden ben ik geopereerd door dr Gabrietz . Zolang ben ik ook al lid van dit forum maar ik heb altijd alleen maar gelezen en nooit wat geplaatst.

 

Nu zit ik met het volgende : Mijn eerste reactie toen ik mijn borsten zag was "wat staan ze ver uit elkaar!". Ik heb dit ook bij de nacontrole aangegeven maar volgens hem was dit nu eenmaal zo. Zou ik het anders willen dan had ik grotere prothese moeten nemen en ze voor de borstspier moeten plaatsen, wat waarschijnlijk ook weer niet mooi was geworden omdat je dan de rand van de protheses zou zien (je kon bij mij mijn ribben zien voor de operatie).

 

Toch blijft het knagen... ik zit te twijfelen om een afspraak met hem te maken. Hij had gezegd dat je na een jaar pas echt het eindresultaat kunt zien. Ik zie al die prachtige foto's van "happy customers" voorbij komen en dan denk ik zo zijn die van mij niet. Is er misschien iemand die mij kan adviseren of kan ik misschien een foto (prive) laten zien om te kijken of ik mezelf gek maak of dat er misschien wat aan gedaan kan worden?

 

bedankt alvast voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.