Ga naar inhoud

nieuw1 : 17 mei 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames, Ik ga waarschijnlijk onder het mes bij Dr Jansen van Faceland. Heb hier al een tijdje rondgekeken maar ik kan weinig over hem vinden. Is er iemand onlangs door hem geopereerd? En zo ja, wat vonden jullie van hem? Ik las dat het een amicale man is, dat is al een pluspunt. Nu zijn resultaten nog haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben nu 13 dagen po bij hem. Ik heb vrijwel geen pijn gehad. Na dag 3 gestopt met de pijnstillers. Heb wel sinds gister een borstband omdat de protheses nog erg hoog zaten. Maar kennelijk heb ik flinke borstspieren, dus dat kan daar mee te maken hebben. Maar ik ben zeker niet ontevreden met zijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames. ik ga waarschijnlijk 425 cc rond krijgen. Maar natuurlijk heb ik nog geen goed beeld hoe "groot"ze dan gaan worden. Ik heb nu een 80 B. Ik zou graaf foto'S willen zien van dames die 425cc geplaatst hebben gekregen. Zouden die mij kunnen toevoegen? Al weet ik nog niet hoe ik dan in het album moet kijken, maar dat vind ik wel haha. Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb gisteren 425 cc motiva full gekregen, nog erg opgezet en hard natuurlijk dus nog niet heel erg duidelijk hoe het precies eruit gaat zien! Mijn voorsituatie was 75 A/B ben 1.67 en 63 kg.. maar het staat perfect bij mn lichaam vind ik! 

Heb nog geen duidelijke foto kunnen maken, komt nog in mn album binnnenkort

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei lovie:

Hoi hoi!

Ik heb gisteren 425 cc motiva full gekregen, nog erg opgezet en hard natuurlijk dus nog niet heel erg duidelijk hoe het precies eruit gaat zien! Mijn voorsituatie was 75 A/B ben 1.67 en 63 kg.. maar het staat perfect bij mn lichaam vind ik! 

Heb nog geen duidelijke foto kunnen maken, komt nog in mn album binnnenkort

Dank je wel. Ik heb ongeveer zelfde postuur. Zou je me aan het album willen toevoegen dan? Ben zo benieuwd hoe het uitvalt zeg maar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2018 om 18:40 zei nieuw1:

Dank je wel. Ik heb ongeveer zelfde postuur. Zou je me aan het album willen toevoegen dan? Ben zo benieuwd hoe het uitvalt zeg maar haha

Ik ga nu een album maken (voorsituatie, na de operatie en 1 week po), volgens mij moet je mij dan even volgen en dan kan ik je denk ik accepteren haha, ben er ook nog niet heel bekend mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2018 om 16:17 zei nieuw1:

Haha ik ben ook nog niet bekend met het forum. Volgens mij moet je me toevoegen als ik in je album kan kijken. Ben benieuwd. Gaat het herstel goed? 

Hehe het is me gelukt hoor een album te maken :4:

Heb hem nog openbaar staan dus je kan zo even kijken, dat lijkt me het makkelijkst hihi

Hestel gaat erg goed, eigenlijk vanaf het begin af aan weinig last gehad een het gaat steeds beter dus ik mag echt niet klagen als ik sommige meiden hoor..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week is het zover. Dan ga ik kennis maken met Dr Jansen. Waar ik zo op hoop, krijg ik nog de tijd om te passen bij hem? Want ik twijfel zo over de maat....waarschijnlijk heel herkenbaar voor velen. Daarom zou ik graag nog even willen passen en overleggen met hem. Weet iemand of daar tijd voor is en hoe lang duurt dit gesprek? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.