Ga naar inhoud

Far65 : 5 mei 2009 : Dr. Janssen : Janssenkliniek Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Ik vind het eigenlijk niet zo erg dat mn littekens hoger zitten.... bij beugelbh's zullen ze in ieder geval niet gaan irriteren en beter te hoog dan te laag denk ik dan want met een bikini zullen ze er in ieder geval niet onder uitkomen :35:

Ik wil ook vragen bij mn controle over 2 weken of mijn PC dat met reden heeft gedaan of dat die insnedes "op goed geluk" gaan hahahha maar dat mag ik toch hopen van niet......

doeidoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Far,

Ik heb je foto´s bekeken en zo zie je maar dat het echt wel weken/ maanden tijd nodig heeft voor het uiteindelijke resultaat. Jij bent het bewijs want ze worden bij jou steeds mooier ofwel nog mooier!

Op zich moeten mijn prothese´s niet vervangen worden. Ik ga dus puur voor groter.

Mijn eerste BV is 16 jaar geleden gedaan.

Door zwangerschappen nadien zijn mijn borsten aan de zwaartekracht onderhevig geworden. Niet dat ik mij daar zo zeer aan stoor maar mijn pc vond het beter om een prothesewissel in combinatie met een borstlift te doen. Betekent wel een zwaardere ingreep. Ongeveer 2 uur onder narcose en dat is waar ik het meest tegenop zie...............

Maar goed wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben! :43:

Xx Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Heb je topic ff doorgelezen en je foto's gekeken! Wauw wat een verschil en ook zo mooiiiiiiii!! Zo natuurlijk!

Echt toppie!

Ik zag net in een ander topic, dat .nl weer in de lucht was, dus was daar ook weer ff spieken ( zat daar wel, maar niet veel als hier hihi) Echt ff raar hoor om weer daar te zitten!!

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

:43: ik ben ook erg sportief. ik heb mij abonemmen 2 manden op sportschool latten bevriezen. anders betaal ik voor niets. Ik dacht dat ik echt pas na 6 weken kon beginnen. ik ben blij om te weten dat ik wel mag beginnen zonder mijn armen te gebruiken. ik heb nu pijn aan mijn rug, mij schouders etc... als ik niet sport krjig ik overaal last van. ik deed altijd mee aan Body-Pum maar dat zou nu wel te zwaar zijn voor mij. maar dan wel lekker om gewoon mij bennen te gaan trainen en daarna in de sauna ....mmmmmmmm :101: ik kan bijna niet wachten om weer te gaan sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Is het ook zo dat wanneer je meer sport en beter in je spieren zit, dat het plaatsen achter de spier wat minder pijnlijk is?

Ik sport zelf ook veel en train ook met gewichten enzo, zal dat wat helpen of maakt dat helemaal niets uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik overweeg ook op korte termijn een BV te laten doen..ben ook een sportfanaat en zit er dan ook erg mee met het idee zolang niks te mogen!!! :139:

Vraag me af wanneer je wat kunt zwemmen en gaat gewoon wandelen wel gauw?

Ik lees dat je wel mag crosstrainen zonder armen te gebruiken en steppen, is dat 'schuddelen' da niet erg, zolang je maar geen pijn heb en je borst niet belast?

ohja ik krijg het wel op de spier...ik hoor dat het herstel dan sneller gaat?! Klopt dit?

alvast bedankt voor het antwoorden van mn vragen!

groetjes

een hardloopster en fitnesster -Bonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bonnie. ik denk dat de herstel tijd is het zelfde voor elke vrouw, 6 weken . alleen de ene voel zicht wat lekker naar 2 weken en andere wat later. ik ben zelf bijna 4 weken en ik begin nu wat lekker te voelen. en ik denk dat ik over 2 weken weer ga probere te trainen. ik mis het zo erg. ik word ook wat dikker gelijk. en voel me niet meer zo strak. :102: ik voel me wel goed maar toch wil ik de 6 weken de tijd aan mij borsten geven. na die 6 weken zal ik meer gaan doen. wandelen kon ik vrij snel. op de 4 dag ben ik naar de staad geweest maar heel snel weer thuis.

wanneer wordt je geopereerd? meid succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 2 maanden PO en vind het tijd voor een updeetje en om even te melden hoe het de afgelopen weken is gegaan.

Ik moet echt zeggen dat ik het het aller aller allervervelendste heb gevonden om afhankelijk te zijn, die eerste 6 weken... dat is echt niks voor mij. Kijk, de pijn dat weet je en dat heb je ervoor over omdat je er een stel mooie borsten voor terug gaat krijgen (als alles tenminste loopt zoals je hebt gehoopt) maar dat je de eerste weken vaak moet vragen of iemand iets voor je wil pakken wat boven je macht staagt, of een dop los wil draaien, even boven wil stofzuigen, de zware tassen wil dragen is wel erg lastig.....hoewel ik moet zeggen dat dat ook ging wennen en ik sommige dingen er maar in heb gelaten zoals bijv de badkamer schoonmaken enz hahahahahhaha (nee hoor, dat is maar een grapje natuurlijk)

Zoals ik al in een ander topic schreef vond ik het erg jammer dat ik niet kon sporten de eerste weken maar mijn PC had gezegd: goed naar je lichaam luisteren en daar ben ik nog steeds blij mee. Na 4 weken ben ik voorzichtig begonnen met steppen en dat ging goed! Je belast er je borsten niet erg mee en kan toch weer aan je conditie werken. Een week later ben ik weer begonnen met hardlopen en ook dat ging aardig in het begin maar een week later (die 6 weken zitten toch in je hoofd) ging het beter.

De eerste 6 weken heb ik ook nog wel geregeld last gehad van een steek hier of daar, gespannen borsten, niet echt lekker kunnen slapen, met fietsen toch nog wel geveolig als ik over bobbels fietste en echt zwaar werk moest ik niet aan denken laat staan doen!

Na 7 weken had ik mijn 2e controle en hij vond dat het er goed uitzag en de sport-bh kon opgeborgen worden...... ik doe hem toch nog 's nachts aan want vind dat nog wel prettig zitten.

Na 6 weken werd de pijn heel snel minder en is nu eigenlijk helemaal verdwenen. 's Morgens alleen nog even voor het opstaan op de rand van het bed zitten (lijkt net of ze dan op hun plek moeten zakken hahaha) en heel af en toe een soort stuwingsgevoel maar that's it!!

Ik kan ook eigenlijk alles weer zoals zwaar tillen, hoog pakken en stofzuigen en zo.

Vorige week ook eindelijk eens nieuwe bh's en een bikini gekocht en eerlijk is eerlijk: het staat gewoon veel mooier allemaal nu en zo heerlijk om ook bh's aan te kunnen waar helemaal geen vulling in zit, echt geweldig! Ik dacht dat ze wat klein waren uitgevallen maar onze borsten zijn toch anders dan natuurlijk grote borsten en die vallen anders in bh's. Bij het passen blijk ik toch gewoon 75C te hebben en ik paste zelfs een 75D!!! Ik hoopte op een goede B/kleine C en dat heb ik dus gekregen (hoewel ik ze er toch bloot niet zo groot uit vind zien). Hebben een prachtig formaat bloot, met sporten zijn ze niet te groot en wil ik eens optisch wat extra groots dan staat het super met een push-up bh, wat wil ik nog meer?!

Ik ben er nu heel blij mee en verheug me op de vakantie volgende week naar de cote d'azur en hoef me voor het eerst in mn leven niet te schamen in bikini......

En net als zoveel meiden hier zeggen: HAD IK HET MAAR JAREN EERDER GEDAAN!

Wil nog zeggen dat ik erg blij met de keuze van Drs Janssen ben en ook over de manier van zijn denken. Gewoon proberen en naar je lichaam luisteren want dat blijft het belangrijkste. Hij doet niet zo moeilijk, is een man van niet al teveel woorden (soms misschien een beetjhe te weinig maar ik vind dat geen probleem) en heeft mij prachtige borsten gegeven.

Maar nu eerst op vakantie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dames!

ik kwam op een geweldig idee!

mijn pc had gezegd dat je rustige sporten zoals wandelen en fietsen meteen weer mocht oppakken zodra jij dacht dat je het aankon.

ik ben zelf instructrice in de sportschool en geef ook spinninglessen.

nou kwam ik dus op het geweldige idee om gewoon spinninglessen mee te doen maar dan zonder het staan en de joggings en al die andere gekke dingen.

Je blijft dus gewoon zitten, zet gewoon je stuur wat hoger waardoor je rug recht blijft en hoppa fietsen maar.

met de knop kun je de weerstand bepalen, je voelt zelf wel wat wel of niet kan, je eigen tempo kan je ook bepalen, maar hebt toch lekkere muziek en motivatie erbij!

ik ga het vanavond misschien zelf al even uitproberen! (ik ben nog aan het twijfelen aangezien ik woensdag pas 1 week po ben)

ik doe het in ieder geval super rustig aan, maar ik zal jullie als ik geweest ben zeker laten weten hoe het was!

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal! :63:

nou gister dus een spinninglesje meegedaan!

het was echt heerlijk. Ik had helemaal geen last van mijn boobs, het leek juist of ze zachter werden ofzo (klinkt misschien raar), maar ik denk dat, dat komt omdat ze beter doorbloed worden als je aan het bewegen bent.

Ik moet wel zeggen dat ik met losse armen gefietst heb, het stuur stond iets te ver naar voren en ik durfde nog niet op mijn armen te gaan hangen.

ook was ik mijn fietsbroek vergeten! nou dat heb ik geweten, zadelpijn!!! :19:

maargoed het is in ieder geval een aanrader als je maar echt goed naar je lichaam blijft luisteren, ik voelde me erna toch wel stukken fitter, niet meer zo stijf na al dat bankhangen en bedliggen ;)

Liefs Jamie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.