Ga naar inhoud

Borstlift of niet?


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik zit al een tijdje met het idee in mijn hoofd om mijn borsten te laten vergroten. Vorig jaar ben ik bevallen van mijn eerste kindje en hoewel ik vroeger van mezelf vrij grote borsten had (75F) lijken deze nu wel leeggelopen :)

Ik ben reeds bij 2 verschillende chirurgen geweest (Dr. Vannoorbeeck Da Vinci clinic & Dr. Bronckaers Turnhout) en kreeg 2 verschillende verhalen te horen. Dr. Vanoorbeeck zou een borstvergroting en lift doen terwijl Dr. Bronckaers enkel een vergroting zou doen zodat mijn borsten terug mooi opgevuld zijn. 

Is het nu nodig om toch een lift te laten doen of zou ik tevreden zijn met enkel de vergroting? Ik wil natuurlijk na de operatie ook geen spijt hebben dat ik de lift niet heb laten doen. Ik heb nu een afspraak gemaakt bij een derde chirurg in de hoop dat hij mij kan helpen met de juiste keuze te maken.

 

Wat zijn jullie ervaringen met deze chirurgen en wat heeft jullie over de streep getrokken om wel/geen lift te doen?

 

Groetjes

T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.