Ga naar inhoud

Miss new titties : 11 april 2018 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik lees al een paar maanden op de achtergrond mee, maar inmiddels heb ik mijn datum en wil ik mij even voorstellen.

Ik ben een 32-jarige vrouw met een 70B-tje, ik ben 1.62 en weeg 54 kg. Dit vind ik zelf altijd handig om te weten van anderen om te kunnen vergelijken ;) Een paar jaar geleden had ik nog een volle C, maar door een periode van stress 10 kg afgevallen en nooit meer echt op gewicht kunnen komen. Het volume in mijn borsten is dus ook nooit teruggekeerd en na een jaar erover nagedacht te hebben, heb ik begin dit jaar de knoop doorgehakt. Ik ben eerst op consult geweest bij Bergman Clinics, maar had het gevoel dat ik een nummertje was, alles ging zo snel en ik had niet eens tijd om vragen te stellen. Vervolgens bij Diana geweest en kenbaar gemaakt dat ik heel graag geholpen zou willen worden door dr. Kevin Peters. Een maandje later had ik mijn consult bij hem en hij raadde mij 375 cc HP (dual, rond) aan. In eerste instantie vond ik het een beetje te groot ogen, vooral omdat ik vrij smal ben. Maar hij gaf aan dat het natuurlijk zou ogen en absoluut niet buiten proporties zou vallen. Ik heb besloten om te vertrouwen op zijn professionele mening en heb er alle vertrouwen in dat het goed zal komen! Ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop van & na mijn operatie. Eerst nog de komende 3 weken zien door te komen :)

 

Tenslotte nog een shout-out naar deze website, wat een geschenk!! Zoveel vragen en twijfels waar ik mee zat, maar een hoop daarvan zijn beantwoord en weggenomen door de verhalen en ervaringen die dames hierop delen. Thank you for that, ladies. Het enige waar ik nog over twijfel is het volgende... ik wil 2 p.o. sportbeha's van Carefix bestellen en volgens dr. Peters zal een M volstaan. Maar van anderen hoor en lees ik dat je 2 maten nodig hebt ivm het vocht die je in het begin vasthoudt. In mijn geval zou ik dan een M en een L moeten nemen, denk ik dan..? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En zijn er beha's van Carefix die sommigens van jullie als minder prettig hebben ervaren?

 

Liefs, MNT

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.