Ga naar inhoud

Verwijderen hechtingen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Misschien een beetje een rare vraag maar ik begin toch te twijfelen of ik het niet lelijker heb gemaakt..

Ik woon op 1,5 uur rijden van de kliniek en de ingeplande datum en tijd voor het verwijderen van de hechtingen ging ik niet halen met werk, kinderen en de afstand. 

Na telefonisch overleg mocht mijn huisarts de hechtingen verwijderen .

Verwijderen.. er is mij dus niet gemeld dat de hechtingen oplosbaar zijn en hij alleen de knoopjes weg had hoeven knippen. Dit hoorde ik later pas.

Dus de gehele hechting is eruit gegaan.

Dat is nu anderhalve week geleden, ik ben woensdag 4 weken po

 

Nu vraag ik mij af, genezen mijn littekens het straks minder mooi?

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Krokkow:

Hallo allemaal.

 

Misschien een beetje een rare vraag maar ik begin toch te twijfelen of ik het niet lelijker heb gemaakt..

Ik woon op 1,5 uur rijden van de kliniek en de ingeplande datum en tijd voor het verwijderen van de hechtingen ging ik niet halen met werk, kinderen en de afstand. 

Na telefonisch overleg mocht mijn huisarts de hechtingen verwijderen .

Verwijderen.. er is mij dus niet gemeld dat de hechtingen oplosbaar zijn en hij alleen de knoopjes weg had hoeven knippen. Dit hoorde ik later pas.

Dus de gehele hechting is eruit gegaan.

Dat is nu anderhalve week geleden, ik ben woensdag 4 weken po

 

Nu vraag ik mij af, genezen mijn littekens het straks minder mooi?

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

 

Hm.. dit soort dingen heb ik vaker gehoord, en heel eerlijk gezegd is het een beetje een domme actie van de huisarts geweest.. 
Ik bedoel: die ziet toch dat het een oplosbare draad is! (die hebben een andere kleur meestal om maar eens iets te noemen)
Maarja, ook de kliniek moet dan aangeven wat je bij de huisarts moet laten doen.. 

Maar goed, ik denk dat hij alleen de bovenste draad verwijderd heeft en dit hoeft niet persé van invloed te zijn op je herstel (je kunt zien of je littekens ondertussen verbreed zijn of niet. Zijn ze dat niet, dan is er niks aan de hand. 
Inwendig zijn je huidlagen namelijk ook nog gehecht, dus het gaat hoogstwaarschijnlijk alleen om de buitenste draad.

Niet te veel zorgen maken :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Krokkow:

@best_boobie dankjewel voor de snelle reactie!

Een kant ziet wel wat breder en roder,

Die andere ziet er naar mijn idee best netjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

oke, gewoon nog een beetje in de gaten houden. Ligt ook aan het huidtype, hoe lang ze roder blijven. 
Kan tot 4 maanden po duren, daarna gaan ze langzaamaan (soms heel langzaaam :P ) minder rood worden. 

Zou er nog niks opsmeren in jouw geval, eerst maar eens goed dicht laten gaan :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.