Ga naar inhoud

Voorstellen


Motiva

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik heb mij voornamelijk aangemeld om meer informatie te krijgen over diverse soorten implantaten. Momenteel heb ik 925cc van Motiva. Ik zou graag iets minder projectie willen en ik ben benieuwd naar de Ergonomix variant. Ik heb nu namelijk de ProgressiveGel Plus. En zoals ik zei ben ik benieuwd naar de opties met minder projectie, dus de Full-implantaten van Motiva. Ik hoop op dit forum meer informatie te krijgen hierover. 

 

Groeten, 

Motiva

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Motiva:

Hallo dames,

 

Ik heb mij voornamelijk aangemeld om meer informatie te krijgen over diverse soorten implantaten. Momenteel heb ik 925cc van Motiva. Ik zou graag iets minder projectie willen en ik ben benieuwd naar de Ergonomix variant. Ik heb nu namelijk de ProgressiveGel Plus. En zoals ik zei ben ik benieuwd naar de opties met minder projectie, dus de Full-implantaten van Motiva. Ik hoop op dit forum meer informatie te krijgen hierover. 

 

Groeten, 

Motiva

Hoi hoi

Misschien dat je iets aan de website van Motiva hebt? 
Via de volgende link zie je de maten van de implantaten van motiva namelijk :)

http://motivaimplants.com/products/#motiva-implant-matrix

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, best_boobie said:

Hoi hoi

Misschien dat je iets aan de website van Motiva hebt? 
Via de volgende link zie je de maten van de implantaten van motiva namelijk :)

http://motivaimplants.com/products/#motiva-implant-matrix

xx BB

 

Hi BB,

 

Bedankt voor je reactie :) Ik ben op op de hoogte van de maten die Motiva biedt, maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen en foto's van dames die ze hebben!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Motiva:

 

Hi BB,

 

Bedankt voor je reactie :) Ik ben op op de hoogte van de maten die Motiva biedt, maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen en foto's van dames die ze hebben!

 

Daar kon ik je idd niet meer helpen, aangezien ik mentor heb, vandaar dat ik dacht: Dan geef ik haar de tabel.
Maar die had je dus al :)

Succes in ieder geval! Je weet dat het bij elke voorsituatie anders valt, dus dat foto's niets zeggen, tenzij de voorsituatie en het postuur gelijk zijn.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.