Ga naar inhoud

Nabloeding gehad bij BV en ontstekingsvocht


AnnC

Aanbevolen berichten

Hello allen,

 

vorige week donderdag een bv laten doen bij Bosmans Luc in de global care clinic te zolder. Rechts voelde meteen goed aan. Bij links had ik het gevoel iets mis te zijn.  Klopte dus... had links een nabloeding en borst was gespannen en zeer gevoelig. Er was ook aan de buitenzijde een bloeduitstorting te zien. Ondertussen ben ik opnieuw geopereerd. Een spoeling gehad. Natuurlijk ben ik nu terug bij af. Ik heb wel niet echt het gevoel dat het nu stukken beter is. Heeft er nog iemand ervaring mee? Ik krijg mijn linker arm amper bewogen.

 

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

k ben vorige week ook opnieuw geopereerd vanwege een inwendige bloeding aan rechter borst bij bergmans clinic. Ik was precies 3 weken po en de borst werd dikker en blauw.. Nadat ik een foto op maandag om 1700 naar pc mailde lag ik de dag erop om 1500 op ok... Heftig zeg allemaal he! En je begint weer van voor af aan... Alhoewel bij mij de pijn meevalt. De 2de operatie is nu 8 dagen geleden en heb geen pijn meer. Hoe gaat t verder met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei AnnC:

Hello allen,

 

vorige week donderdag een bv laten doen bij Bosmans Luc in de global care clinic te zolder. Rechts voelde meteen goed aan. Bij links had ik het gevoel iets mis te zijn.  Klopte dus... had links een nabloeding en borst was gespannen en zeer gevoelig. Er was ook aan de buitenzijde een bloeduitstorting te zien. Ondertussen ben ik opnieuw geopereerd. Een spoeling gehad. Natuurlijk ben ik nu terug bij af. Ik heb wel niet echt het gevoel dat het nu stukken beter is. Heeft er nog iemand ervaring mee? Ik krijg mijn linker arm amper bewogen.

 

thx

Ik zou toch adviseren om hier je pc over in te lichten, je arm amper kunnen bewegen klinkt niet zo best. Ik heb een week na de operatie een nabloeding gehad en nog een week later moest het implantaat eruit omdat het oude bloed er via de incisiewond eruit kwam. Dan heb je een open verbinding naar het implantaat en krijg je gegarandeerd een infectie. Is niet leuk maar achteraf prima te overleven, half januari de hersteloperatie gehad en t gaat super! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎/‎03‎/‎2018 om 20:23 zei cynthiav:

Hi,

 

k ben vorige week ook opnieuw geopereerd vanwege een inwendige bloeding aan rechter borst bij bergmans clinic. Ik was precies 3 weken po en de borst werd dikker en blauw.. Nadat ik een foto op maandag om 1700 naar pc mailde lag ik de dag erop om 1500 op ok... Heftig zeg allemaal he! En je begint weer van voor af aan... Alhoewel bij mij de pijn meevalt. De 2de operatie is nu 8 dagen geleden en heb geen pijn meer. Hoe gaat t verder met je?

Hoi Ik de

Op ‎15‎/‎03‎/‎2018 om 20:23 zei cynthiav:

Hi,

 

k ben vorige week ook opnieuw geopereerd vanwege een inwendige bloeding aan rechter borst bij bergmans clinic. Ik was precies 3 weken po en de borst werd dikker en blauw.. Nadat ik een foto op maandag om 1700 naar pc mailde lag ik de dag erop om 1500 op ok... Heftig zeg allemaal he! En je begint weer van voor af aan... Alhoewel bij mij de pijn meevalt. De 2de operatie is nu 8 dagen geleden en heb geen pijn meer. Hoe gaat t verder met je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Elke dag gaat het wel een beetje beter (denk ik).

Het blijft natuurlijk wel zeer doen bij het opstaan uit bed etc...

Ik heb wel al een nachtje doorgeslapen (hoera).

Hopelijk kan ik ook over 4 dagen zeggen dat ik pijnvrij ben :-)

 

Ik voel wel een verschil met de rechter (goede) borst.  Deze wordt elke dag soepeler en soepeler.

 

Wat ik wel vreemd vind is dat ik geen sportbh mag dragen.  Gewoon los laten hangen werd mij geadviseerd.

Is dat bij jullie ook zo?  Terwijl je op het internet toch niets anders leest dan 6 weken po een sportbh dragen.

Gek toch?

 

Groetjes,

 

AC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2018 om 12:00 zei AnnC:

Hoi

 

Elke dag gaat het wel een beetje beter (denk ik).

Het blijft natuurlijk wel zeer doen bij het opstaan uit bed etc...

Ik heb wel al een nachtje doorgeslapen (hoera).

Hopelijk kan ik ook over 4 dagen zeggen dat ik pijnvrij ben :-)

 

Ik voel wel een verschil met de rechter (goede) borst.  Deze wordt elke dag soepeler en soepeler.

 

Wat ik wel vreemd vind is dat ik geen sportbh mag dragen.  Gewoon los laten hangen werd mij geadviseerd.

Is dat bij jullie ook zo?  Terwijl je op het internet toch niets anders leest dan 6 weken po een sportbh dragen.

Gek toch?

 

Groetjes,

 

AC

Bij bergmans geven ze aan 6 weken BH dragen overdag en minimaal 2 weken in de nacht.

Als je twijfelt zou ik je arts nog eens vragen wat precies het beste is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.